Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
TeeGee schreef:Klopt, dat is een jaartje geweest maar toen weer vervallen.
. Kim_Peters schreef:Weet iemand waar ik verder foto's kan vinden behalve op http://www.melissen.nl?
Kim_Peters schreef:Helaas niet van de M paarden
. We moesten weer naar huis na het verkennen. Ik was graag gebleven.Kylyco schreef:Ik ben nog een foto site tegen gekomen. Dus wie nog foto's zoekt even checken. Het staat per klasse en dan op achternaam:
Zo wisten we zeker dat we de hindernis niet zouden raken
Ik had van geloof Texel super mooie foto's maar voor die prijzen.. Die mensen willen denk ik niet verkopen. Voor een kleine foto ben je 13 euro kwijt. Bij leukopdefoto heb je voor 20 euro 2 foto's op a4 formaat. Wij hebben ze gemaild om te vragen of het klopte, en t was nog eens geen typfout ook. Dus helaas, voor mij geen foto's van hen.. Erg jammer..Jolienn schreef:Als je deze foto's als digitaal bestand besteld kost het je 71.40Ik had van geloof Texel super mooie foto's maar voor die prijzen.. Die mensen willen denk ik niet verkopen. Voor een kleine foto ben je 13 euro kwijt. Bij leukopdefoto heb je voor 20 euro 2 foto's op a4 formaat. Wij hebben ze gemaild om te vragen of het klopte, en t was nog eens geen typfout ook. Dus helaas, voor mij geen foto's van hen.. Erg jammer..
En iedereen bedankt voor het mee denken. Jullie zeggen dus dat ik door uitsluiting in het springen geen verliespunten krijg? (Zou ik superblij mee zijn!)
.
. En dan krijg ik soms al te horen dat men 8 euro te veel vindt
.