Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Evercreek schreef:Duidelijke uitleg Denies! Dankjewel. Ik denk dan inderdaad dat dit meer voor mij weggelegd is. Al zou het wel heel vet zijn om ooit te voelen hoe zo'n spin of sliding stop nou zit
Evercreek schreef:Ziet er echt heel gaaf uit!
Bij mijn eerste les in Westerkwartier gaf de instructrice meteen al aan dat sliding stops en spins zoiets is als Z dressuur oefeningen en dat dit zeker niet voor beginners is, logisch ook natuurlijk! Wel een leuk doel om naar toe te werken
speedfiets_2 schreef:Wat een kanppe babies! Ze zouden ens moeten regelen bij de AQHA en APHA dat je de kleur op het papier mag aanpassen na een DNA test
Toushie schreef:speedfiets_2 schreef:Wat een kanppe babies! Ze zouden ens moeten regelen bij de AQHA en APHA dat je de kleur op het papier mag aanpassen na een DNA test
Nou de apha had zelf bedacht , ondanks dat ik netjes blue Roan had opgegeven. Vonden ze haar gewoon een bruin solid![]()
Dus ik kreeg een papier opgestuurd van met kleur : brown.
Nou niet mee akkoord gegaan. En ze is kleur getest. Maar het veranderen ging niet zo soepel.