[WN][HK]Westernruiters nieuw en oudgediend, hebben een deel 3 verdiend

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Evercreek

Re: [WN][HK]Westernruiters nieuw en oudgediend, hebben een deel 3 verdiend

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:29

Duidelijke uitleg Denies! Dankjewel. Ik denk dan inderdaad dat dit meer voor mij weggelegd is. Al zou het wel heel vet zijn om ooit te voelen hoe zo'n spin of sliding stop nou zit :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 20:38

Evercreek schreef:
Duidelijke uitleg Denies! Dankjewel. Ik denk dan inderdaad dat dit meer voor mij weggelegd is. Al zou het wel heel vet zijn om ooit te voelen hoe zo'n spin of sliding stop nou zit :')

Dat is ook heel vet! Maar daar heb je echt een juiste bodem en een paard (met plates) voor nodig die het kan. Wij hebben veel geoefend en getraind! Dus als je dan zo'n foto als eindresultaat hebt dan mag je daar wel trots op zijn!
Onze sliding-stop-weg is op onze insta terug te zien haha.

Afbeelding
Met grote dank aan Yessica de Reus natuurlijk.
(Kwam er nu achter dat ik nog helemaal geen topic met deze fotos heb gemaakt.. oops)

Evercreek

Re: [WN][HK]Westernruiters nieuw en oudgediend, hebben een deel 3 verdiend

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:42

Ziet er echt heel gaaf uit!
Bij mijn eerste les in Westerkwartier gaf de instructrice meteen al aan dat sliding stops en spins zoiets is als Z dressuur oefeningen en dat dit zeker niet voor beginners is, logisch ook natuurlijk! Wel een leuk doel om naar toe te werken :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 21:40

Evercreek schreef:
Ziet er echt heel gaaf uit!
Bij mijn eerste les in Westerkwartier gaf de instructrice meteen al aan dat sliding stops en spins zoiets is als Z dressuur oefeningen en dat dit zeker niet voor beginners is, logisch ook natuurlijk! Wel een leuk doel om naar toe te werken :D

Dat heeft ze mooi verwoord denk ik zo!! :)

Maar op een paard dat t kan en met goede begeleiding kan een stopje en een spinnetje best hoor haha