Mijn les bij Ed is gelukkig naar 9 uur sochtends verplaatst vrijdag. Wat een hitte komt eraan

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sychess schreef:@Maureen, ik heb Christa toch maar een bericht gedaan of ik ook niet in de ochtend kan komen ivm de warmte. Ik heb anders om 13u les, echt wel dichtbij het warmste van de dag.. Voor niemand lekker denk ik
Maureen95 schreef:Nee dat lijkt mij ook niet fijnMisschien kan je wel direct na mij
_Carien Joe zijn verband is gewisseld en het been is gelukkig minder dik. Aankomend weekend mogen we zelf het verband wisselen en over een paar weken gaat er weer een scan gemaakt worden. Dus het is nog spannend!
Sychess schreef:Hier ook warm maar geen eigen paarden om te verzorgen, zit wel beetje over vrijdag in m'n maag, heb gevraagd of ik eerder kon en nu ga ik om 11.30 ipv 13u maarja.. lood om oud ijzer?
"We mogen dit jaar niet naar Americana omdat we de vorige keer teveel geld hebben uitgegeven"ik ga stuk Brittney. ik wil er graag naartoe, maar kan dit jaar maar 1 dag, en dat vind ik dan wel kort om even heen en weer te knallen door heel Duitsland. Wil er dan ook liefst een weekendje van maken. Heb het al wel geblokt in de agenda voor volgend jaar
![]()
@Carien wat heerlijk zo in de zee, da's toch een droom!