Leuk om je hier eens te zien Astrid, ook heel tof dat jij die maakt!
Een western blad zou ik nog wel eens leuk vinden om te ontvangen, toch maar eens over nadenken!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xDenies schreef:Hha een rollback bedoel je!
Leuk om je hier eens te zien Astrid, ook heel tof dat jij die maakt!
Een western blad zou ik nog wel eens leuk vinden om te ontvangen, toch maar eens over nadenken!
Maureen95 schreef:Ooeeh wat leuk! Dan kom ik wel iets eerder, dan kan ik ook even meekijken met jouw les (als je dat leuk vindt).
Sychess schreef:Maureen95 schreef:Ooeeh wat leuk! Dan kom ik wel iets eerder, dan kan ik ook even meekijken met jouw les (als je dat leuk vindt).
Haha ja hoor, verwacht nog niet te veel van mij haha. Maar het is altijd leerzaam om mee te kijken met een ander denk ik![]()
Ik ga even kijken naar Americana, lijkt me wel tof.
Daihyo schreef:Ik heb bij Paulette Zorn een aantal keer met bosal in de les gereden. Voor het beleren van Noura heb ik een andere instructrice, niet specifiek western. Maar dat hoeft ook nog niet.
Fijne foto’s weer Denise. En fijn dat je zo rustig aan weer wat kunt doen met je koele kikker
Wat balen Maureen. Wat is de prognose?
Sentir schreef:Kom ik weer even ingesukkeld met een vraag.
Zijn er eigenlijk instructeurs die je les geven bitloos/op Bosal? Ik denk dat deze miniem tot zelfs niet bestaan? Alles wat ik zie rijdt met shanks of enkelgebroken. De zoektocht naar een 'natuurlijke' lesgever is enorm enorm moeilijk.ik hoop dat jullie mss wat meer weten?
Sentir schreef:Kom ik weer even ingesukkeld met een vraag.
Zijn er eigenlijk instructeurs die je les geven bitloos/op Bosal? Ik denk dat deze miniem tot zelfs niet bestaan? Alles wat ik zie rijdt met shanks of enkelgebroken. De zoektocht naar een 'natuurlijke' lesgever is enorm enorm moeilijk.ik hoop dat jullie mss wat meer weten?