Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fly_high schreef:B zit al lang vol incl wachtlijst, andere rubrieken zijn alleen KNHS kampioenschap dacht ik?
Edit. Hoe is Barchem en Bathmen qua bodem eigenlijk zo laat in het najaar? En denken jullie dat Bathmen en Rekken nog daadwerkelijk doorgaan?
robbie88 schreef:voor ons is het eventingseizoen klaar, onze allerliefste tante rikie hebben we vorige week moeten laten inslapen.. Mocht iemand nog foto's zoeken van de cross in vasse, stuur dan even je startnummer.. online zetten is helaas door alles nog niet gelukt
Darragh schreef:Op aanraden van mijn instructeur ga ik ook starten in Barsingerhorn, hij bouwt het parcours. Het wordt voor ons de eerste cross sinds maanden... Ha, tot enkele weken wist niet eens dat er een dorpje met de naam Barsingerhorn bestond. Het is in elk geval een end rijden voor ons.
Op de facebookpagina van de organiserende vereniging las ik dat de cross ook wordt uitgezonden op internet: https://www.bucephalus.nl/live-stream-indoor-eventing/
@Christel1: wat ik mij wel afvraag is het volgende. Ophogen voor BB is zondag voor 11.50 uur. Dat is ook het tijdstip dat je het parcours kunt verkennen. Maar hoe doe je dat als je een paar uur later start? Ik heb eerlijk gezegd weinig zin om 3 uur van tevoren al aanwezig te zijn. Kun je ook later lopen?