Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Bellatrix schreef:Ed zit niet dichtbij.Ik zou het ook wel willen maar de les plus benzine kosten vind ik toch wat prijzig om elke maand te doen. En ik heb nu ook mijn abonnement bij de sportschool.
Een les bij Trudy lijkt mij ook wel wat, die heeft ook lespaarden toch? Waar zit zij eigenlijk? Ook niet naast de deur toch?
Maureen95 schreef:Zij zit in Boekel. Les is 70 euro dus denk dat dit ook eenmalig is
Maureen95 schreef:Leuk om te lezen! Ik heb er helemaal zin in
Ik heb om 14.00 uur les. Jij?
AstridJ schreef:Stille meelezer hier![]()
Sychess ik maak de Western Rider en we zijn nu bezig met nummer 59, deze wordt eind augustus/begin september bij de abonnees bezorgd. Leuk dat je een abonnement hebt genomen, ik ben benieuwd wat je ervan vindt.![]()
Ed is trouwens echt een goede om bij te lessen! Hij is heel veelzijdig, heeft zelf in veel verschillende disciplines wedstrijden gereden (en start af en toe nog steeds) en zit ook al heel lang in de westernwereld.
Sychess schreef:Maureen95 schreef:Leuk om te lezen! Ik heb er helemaal zin in
Ik heb om 14.00 uur les. Jij?
Ik om 13:00! Dus dan wisselen we elkaar af, leuk! Kan ik even met jouw les meekijkenAstridJ schreef:Stille meelezer hier![]()
Sychess ik maak de Western Rider en we zijn nu bezig met nummer 59, deze wordt eind augustus/begin september bij de abonnees bezorgd. Leuk dat je een abonnement hebt genomen, ik ben benieuwd wat je ervan vindt.![]()
Ed is trouwens echt een goede om bij te lessen! Hij is heel veelzijdig, heeft zelf in veel verschillende disciplines wedstrijden gereden (en start af en toe nog steeds) en zit ook al heel lang in de westernwereld.
He wat leuk! Ik ben heel benieuwd naar het 1e nummer, die komt dus al snel!