[WN][HK]Westernruiters nieuw en oudgediend, hebben een deel 3 verdiend

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Daihyo

Re: [WN][HK]Westernruiters nieuw en oudgediend, hebben een deel 3 verdiend

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-25 19:36

Triest van je stalgenoten Denise. Het minste wat je kunt doen is elkaar steunen als een paard niet okee is.

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-25 19:46

Persevero : De bonte blijft iig zoals het er nu voor staat.De blue Roan waarschijnlijk ook.
Wat goed dat je erop hebt gezeten! En zo braaf super zeg.

Denies : zeker updates geven hoor. Maar wat fijn dat je er ook weer op mag en al met al dus best goed nieuws! Fijn dat de plates er nu onderuit zijn. Erg jammer wbt je stalgenoten maar ben bang dat dat ook wel iets is wat gepaard gaat met pensionstallen. Probeer vooral niet teveel aandacht te schenken aan die negativiteit , dat is zonde van je energie.
En wat cool in de bit ! Jullie hebben een hele trip gemaakt samen , je zou nooit bedenken dat je beeb als veulen helemaal niet leuk vond!

Coentjuh wbt laarzen , ik heb ze gewoon staan en ondervind geen issues.

Oke gisteren voor het eerst Hailey weer opgezadeld. December was de laatste keer en tussendoor een keer erop toen ze nog drachtig was voor sneeuw foto's.

Maar opgezadeld , en kon zo opstappen. Gewoon maanden niks doen. Daarvoor hooguit 30x onder t zadel geweest en hoppa.
Ondanks dat Yukon een hele bok race gekdoen serie gaf keek Hailey niet op of om.

Afbeelding

Afbeelding

En toen ik gisteravond rond 22.00 uur nog even kwam kijken, eten geven en stal schoonmaken trof ik dit <3

Afbeelding

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-25 21:58

Ooh zo leuk. Ik krijg zojuist een filmpje door uit spanje. In 2022 heb ik Phoenix gefokt. Tweede kind van indian met een hengst uit Frankrijk. Phoenix is verhuisd naar Spanje ( heb hem zelf gebracht en gaan in november op visite)
Maar video van de eerste keer dat ze erop zitten. Echt zooo braaf.
Met halster aan de longe en gewoon in draf. Tuurlijk hij vind het moeilijk maar vol vertrouwen. Dat is toch gewoon zo ontzettend leuk om binnen te krijgen <3
Heerlijk als mensen zo blij zijn met het door jou gefokte dier.

Sychess

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:09

Oeh oeh kan ik het Bit-artikel ook ergens anders lezen? :D Online?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:10

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:07

Bedankt voor de laarzen-info, ik denk dat ze iets hoger zijn dan gemiddelde westernlaarzen. Ik zal de laarzenspanners gaan gebruiken :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 18:24

@ Bellatrix,

Ahw, nou ik vind het super leuk en lief hoor. Ik ben blij dat we mensen op een bepaalde manier 'raken', niet in de zin van verdriet ofzo maar dat wat we doen mensen iets doet op een positieve manier. Ik weet even niet hoe uit te leggen.
Beeb is echt mijn aller grootste vriendin en hoewel deze blessure vreselijk is, maakt het ons wel sterker.

@ Miereneter,

Haha, grappig is dat heh. Mensen kijken ook altijd zo raar naar me als ik dat vertel, maar het is toch echt zo. Mijn stage genootje was er helemaal weg van, nou dikke doei - veel plezier ermee. Ik heb haar toen later ook nog een bericht gestuurd van weet je die Baby nog? Nou die is nu van mij :')

Ja het is heel erg jammer. Het is niet de hele stal hoor (alhoewel, je weet het nooit :Y) ) maar het is gewoon raar dat er zo moeilijk over gedaan wordt door een vraag die ik heb gesteld. Zeker omdat degene er nog maar sinds april dit jaar bij is. Het is niet dat die al 3 jaar wacht zoals wij ...

@ Daihyo,

Het is niet dat degene dat niet heeft gedaan, maar nu wordt dat een beetje anders gebruikt. Ik ben een ieder dankbaar die heeft geholpen, immers woon ik niet om de hoek. Hulp is nog steeds nodig, maar ik vind het wel even best. Als het op deze manier moet dan redden we het zonder ook wel.

@ Toushie,

Wat een heerlijke foto's!
Ik probeer het inderdaad los te laten maar het voelt gewoon heel naar. Ik 'voel' daar ook gewoon teveel voor. Er is zoveel de afgelopen tijd gebeurd dat je gewoon het idee hebt dat je ondertussen verzuipt in alle ellende, maar blijven lachen *\o/*

Heel tof dat Hailey zo chill was zeg, was zij al wel volledig beleerd voor de dracht?

@ Sychess,

Natuurlijk, hij staat alleen maar online :) Als ik een abbonement nam dan werd het ook op hun socials gedeeld, dan kon er een tag aan @QuarterhorseBeeb vanaf en kwam ik in het Bit te staan. Dat was dan een behoorlijk bedrag net iets over de €100; - nouja je snapt dat geld heb ik nu écht niet en zeker niet voor zoiets. Het artikel erin stelde ook niet zoveel voor. Een klein blokje met 1 fotootje.
https://www.bitmagazine.nl/nieuws/commu ... MPNnDX0rBA

Verder geen updates. Ik zie Beeb zondag weer en ik hoop dat haar been dan rustig is. Al moet ik wel zeggen dat haar been echt dunner werd van het stappen .. dus beetje dubbel.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:25

Heb jij iets moeten betalen voor het interview dat wij kunnen lezen?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 18:33

Bellatrix schreef:
Heb jij iets moeten betalen voor het interview dat wij kunnen lezen?

Nee, anders had ik dat niet gedaan :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:55

Ok heel goed. :j

Sychess

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:01

Sychess

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:06

Heel leuk artikel Denies! Jullie hebben al heel wat meegemaakt samen..

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 20:31

Sychess schreef:
Heel leuk artikel Denies! Jullie hebben al heel wat meegemaakt samen..

Dankjewel! Ja dat klopt, maar vijftien jaar is natuurlijk ook heel wat heh! Nouja eigenlijk 14.5 maar ach haha.
Maar ik ben zo dolgelukkig met haar <3