. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Ook zitten er best veel pittige dingen in. Midden op een openveld een hindernis, en soms ook wel technische lijntjes. Vanaf de boot is het wedstrijd terrein ong 10 minuutjes a een kwartiertje (met de vrachtwagen..)
Het dressuurterrein vond ik afgelopen jaren wel bar en bar slecht, dat was het 1e jaar vele malen beter. Hopelijk hebben ze geleerd van vorig jaar
Springen was wel goed te doen, dat hadden ze aangereden.
En de oversteek is ook maar 20 minuutjes
AmberB_ schreef:MelanieB schreef:Iemand die al eens naar SGW Texel is geweest, hoe is dat?
Leuke cross alleen ver rijdenHet is leuk om er een weekendje weg van te maken en samen met een vriendin te gaan
er zitten af en toe wel wat pittige hindernissen tussen (ten minste dat vond ik in 2007)

Ik ga met jou naar Texel haha.

?! Je mag volgend jaar toch ook nog ponys

Scum schreef:Ik vond Barchem een leukere cross als Bathmen, gewoon gevoelsmatig. Ben er voor allebei wel alleen in het M geweest. Bathmen vond ik pittiger. Maar ik weet niet hoe dat voor de klasse B is.

Lielle schreef:Scum schreef:Ik vond Barchem een leukere cross als Bathmen, gewoon gevoelsmatig. Ben er voor allebei wel alleen in het M geweest. Bathmen vond ik pittiger. Maar ik weet niet hoe dat voor de klasse B is.
ik vind Barchem in het M een stuk dikker dan Bathmen. heb ook op beide wedsrtrijden het NK in het M gezien 9en in Barchem gereden) en ook daar vond ik Barchem een stuk lastiger en technischer. In het B trouwens ook.
Andere jaren paste het niet om in Barchem te starten en ben d'r maar 1x geweest voor het NK jaren geleden. Vond het toen een erg leuke cross en ga daarom nog eens die kant op. De leukste cross in Bathmen vond ik die toen we over die enorme bult zand moesten net na het bos