Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hoop op een fijne les!

Dus ja ... maandag kan nog van alles brengen.
Waar hij met grote ogen naar een omgevallen of omgezaagde boomstam kijkt. Doet lootah net of er nik is.
Ooh wat een heerlijke buitenrij fotos van beeb.
, maar dat komt omdat ik uit 20 broeken misschien 1 broek fatsoenlijk pas.
Want ja ze mogen dat aanpassen en hun vonden het geen blue roan maar een bruine ( nou serieus als ze er nu een enkele zwarte van hadden gemaakt al la ) maar nu dus aan t gezeik want ik wil een nieuwe pedigree ( heb dna kleurtest) maar dat moet via allerlei formulieren die niet werken en of betalen wat ik weiger te doen want hun fout. En AAAARGH frustratie alom

Bellatrix schreef:Heerlijke foto's weer!
En wat een gezemel zeg, waarom denken hun bruin dan??

Toushie schreef:Denies : ze is niet alleen op de fotos knap hoor haha.
Bikkels in de regen , maar super fijn om ook even stukje door het bos te kunnen.
Carien: oeeh mooie fotos , hij staat er goed op. Ontzettend lief bekkie ook.
Ze is sowieso prachtig, maar het kwam er nu heel mooi uit op die laatste foto. In het echt zal dat zekerste weten allebei genieten zijn, zo goed gelukt!
En ook de anderen bedankt voor de tips. Het is duidelijk: laarzen moeten er komen, en een fijne broek moet ik zelf even zien te vinden, voor de rest kan ik alles nog even links laten liggen
) en dat gaat direct in het potje 'lessen'. Bij de magnolia zijn ze ook blij met contant geld dus dat komt heel goed uit.
achjaaa.
) Die oefeningen die je daar krijgt maakt het paard wel echt een stuk chiller om ook buiten op pad te gaan, in mijn ogen althans. Zij heeft een sportpaard gekocht en ik snap haar wel - bij haar merrie moet je wel echt trainen op het buitenrijden. Niet dat dat bij andere paarden niet hoeft hoor maar ik verwacht altijd dat dat toch iets makkelijker gaat bij 'onze' soort paarden dan bij hete sportpaardjes haha.
het was erg gezellig, ze wonen daar praaaachtigggg, en haar paarden zijn super leuk. James is soms een beetje nukkig op de grond en moet je op een bepaalde manier benaderen (wat ik niet wist en niet goed deed, oepsss) maar eenmaal 'vriendjes' en als je erop zit is het helemaal oke. En hij zit lekker! Oef
Ik kon er ook zo mee wegrijden. Dus dat was heel erg leuk, volgende zondag gaan we weer!