Ik ben alleen nog niet zo lang bezig en moet het zelf nog leren, maar dit lijkt me de goede manier.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bertus schreef:Ik geloof dat ik hier TOTAAL verkeerd begrepen ben!![]()
Ik vind het juist helemaal NIET erg dat die foto's met open bekkies erin staan. Ik plaatste dit bericht juist nav al het commentaar op de open bekkies in Eersel. Daar was ik het al niet mee eens omdat bij mij de eerste sliding zonder open bekkie nog moet komen. Ik heb alleen zo'n hekel aan iedereen die meteen commentaar heeft als iets er niet meteen uitziet zoals het hoort.
De plaatjes van Rieky waren voor mij een bewijs dat het niet zo erg is als dat eens gebeurd! Voor mij was dus het bewijs geleverd dat ik er toch nog wel kan komen!
thats all.....

en ik 'probeer' (lukt ook heus niet altijd hoor), toch voorzichtig te zijn met dit soort dingen.
gera schreef:Ik vind het jammer dat dit onderwerp eigenlijk ter sprake is gekomen doordat ik de foto's van Eersel geplaatst heb. , maar er is altijd wel iets waar kritiek op geleverd kan worden. En als ik dat moet voorkomen door geen foto's meer te plaatsen, so be it.....

Iedereen leert in een andere volgorde, en misschien heeft diegeen die minder ervaring heeft dan jij, wel andere ervaring, en die kun je delen
Ach, bij de Greup zijn we één grote familie