Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Door de stop was ze 4e maar ze was de enige Limbo in het Z
weer wat geleerd!
Mooi, dan weet ik tenminste dat we dát ook in de Z kunnen
die ik dan ook diverse keren heb uitgeleend).
Hij had er echt mega zin in, waar ik erg blij om was omdat de cross toch best zwaar was.
en laat zich rustig omlaag zakken. Pap heeft dit gefilmd dus ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet!
Daarna over 11 opsprong er weer uit en toen weer snel verder. 12 breedtesprong met daarachter een aflopende helling goed. 13ab 2 smalle punten goed. Daarna 14 een MEGA trakhener. Echt zo’n gat van misschien wel bijna 3 meter met een boompje erboven op 1.10 of zo! En je kwam er ook nog schuin voor. Klein tikje en goed been erbij en rijden maar. Wat denk je: we sprongen hem zelfs op groot! Ging perfect en zonder enige twijfel! Ibonn en Ruud stonden erbij en die hielden hun hart vast. Ze hebben daarna nagemeten dat we 7 meter ver gesprongen waren!!
En dan doen wij zo moeilijk over een greppeltje springen
ik denk dat onze paarden ons gewoon uitlachen!
(beetje banketstaaf detail: ik was de enige Limburger in het Z omdat de andere 2 zich afgemeld hadden vanwege de zware bodem… maar toch
)! Ben echt blij en trots dat het zo goed heeft gegaan. Die weigering was jammer maar vooral nog onervarenheid van mij…. Ik had natuurlijk ook een volte kunnen draaien. We hebben een mooi bronzen beeldje en een staatsiedeken gewonnen

dat is idd ver !

zweef nog steeds
*
) & Patries heb ik gisteren al gefeliciteerd
hopelijk is Plato snel weer de oude
jenga_8 schreef:Super verhaal suus!!!! Proficiat![]()
Heeft Pasha nooit naar grote gaten gekeken?????
Die trakhener was idd erg indrukwekkend!!!
beetje wel natuurlijk, maar niet overdreven. En als hij eenmaal iets kent kijkt hij er ook nooit op. En in de cross wil hij er zowieso alleen maar overheen
Hij vind crossen zó leuk!
En gefeliciteerd met je 4e plaats!
Fijn dat Risky het allemaal zo goed oppakt!

Echt super knap van jullie!
Volgende keer beter!
Had je nog zien springen, zag er netjes uit!
En ben weer trots op ze
(ondanks dat ik zelf veel last had van hoofdpijn en misselijkheid, teveel in de zon geweest denk ik...) Toch een leuke dag gehad en nog lekker met wat bokkers gekletst