Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simmie schreef:[SGW] Fotografen topic 2008 - meldt hier als je foto's hebt gemaak![]()
Om te voorkomen dat we hier 100.000 berichten krijgen met "heb je foto's van nr. zoveel?"
Simmie schreef:[SGW] Fotografen topic 2008 - meldt hier als je foto's hebt gemaak![]()
Om te voorkomen dat we hier 100.000 berichten krijgen met "heb je foto's van nr. zoveel?"

anders had ik je wel ff aangesproken.

ben alleen niet zo handig, maar ga wel ff kijken.
Die van mij ging heerlijk, heb alles op hoog gedaan en de piano de opsprong gepakt en meteen links de hoge afsprong en daarna de punt genomen naar de tweede waterbak ( links van het hek ) alleen dat begreep rebec iets minder want ze bankte de punt heel licht, maar geen rare dingen of zo. ze was fijn in het parcours ze kon geloof ik nog wel 4 rondjes lopen want ze kwam amper hijgend over de finish....zo van...oohhh...was dat alles ??? Canter schreef:Mabon, ik was nr. 68, ben wel nieuwsgierig!
Was zowel voor het paard als mij alweer bijna een jaar geleden dus het eerste rondje haperden we hier en daar. Daarnaast vol goede moed de wal opgesprongen aan de lage kant, maar het paard durfde er nooit meer vanaf.Nog afgestapt om te kijken of hij dan wilde, uiteindelijk kon ik hem 1 trapje hoger lokken en zo via de aflopende kant naar beneden.
![]()
2e rondje begon hij op een gegeven moment super aan te trekken en heb ik heerlijk gereden.
Skaatje schreef:Oe! Ik voel me wel een geluksvogel Whitepanther... Zou ik de foto van nummer 65 mogen zien?

MelanieB schreef:Was er ook een fotograaf met een site?
, we wachten dus nog even af. 

Op naar de echte SGW

Amber_ schreef:Wat was de site van die foto graaf daar ? Eline ofzo toch ?

Was wel trots op me ventje..! hij heeft niet zoveel ervaring..!
we waren in beide rondjes foutloos rondgekomen!! helaas had ik het eerste rondje iemand voor me zitten vanaf de waterbak dus had ik een beetje moeite bij het eerste water, maar daar ging hij na een beetje been zo in en het tweede nwater ging hij gewoon in een keer zonder twijfel in! ik ben echt supertrots op mn crosspony!
Ruudjw schreef:Heb alleen heel kort Amber even gesproken.
Jaa
?!
!! Wat een sierlijk ding is die van jullie !
(of wij later)
.
, en die staat ook nog bij ons thuis.Ruudjw schreef:Verder is het gewoon een huistuin en keuken renarabier (zonder renbaan verleden)..