. Ik ben degene die met water gooit. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik ben degene die met water gooit.
, maar toch) Apple schreef:En nee, ik ben niet degene die Endurance rijdt. Ik ben degene die met water gooit.
Is Igor dan jou man? Reed het laatste stuk met o.a. hem op.
WendyBZ schreef:http://www.horsefotografie.nl Foto's van de twee fotografen bij de zandverstuiving.
(Had streepjes thsirt) was leuk! Alleen wel snikheet zeg!
(Die bonte met een beetje palominokleur vlekken) Marjo_Wystan schreef:wow wat een rit zeg.... we hebben het nog nooit zo zwaar gehad (pas derde rit, maar toch)
MIjn fjordje had eerst een hartslag van 36, toen bij 13 km dacht ik; ik ga stoppen! Zn ogen zwommen van zn hoofd af en hij stond te pompen... Ik maar afgestapt en een stukje verder gestapt, de paardentaxi (grote veewagen) zou me daar bij 13 km toch niet kunnen ophalen. Later ging het wel weer, pa had hij een hartslag van 64. Ik dacht dat het na tien minuten niet gezakt zou zijn, maar was toch nog 52... besloten op een rustig tempo door te gaan... De laatste km was echt geen km, het was zo zwaar! Bij finish was zijn hartslag hardstikke hoog... 87 ! maar na tien minuten heel erg buddha-en, want mn pony was echt zo relaxed, was het weer op 52. Nakeuring 60, waarschijnlijk omdat hij moest plassen, het schommelde heel erg, ging omhoog en omlaag, maar was wel gewoon goed gelukkig...
Uiteindelijk te laat binnen gekomen, maar ach... we hebben het gehaald! Ben heel erg trots op mijn fjordje...
paar kilometer voor de finish. Daarna ging je er weer als een speer vandoor.

Anique_Vaandrig schreef:Ja, ben ook echt blij met mijn uitslag! Toch nog 11de geworden met een mooie tijd (wilde niet te hard rijden, dus dat is mooi gelukt) en goede waardes. Wat ben ik trots op dat tantetje van me!
Want ik vind echt dat iedereen die in die uitslag is gekomen een hele grote prijs verdiend!
) Petje af hoor dat je 4,5 maand zwanger deze wedstrijd hebt gedaan! Maar je hebt ook leuke vriendinnen denk om mee te rijden, het klonk gezellig 

Sash schreef:goh dat er toch na die bijstelling zo veel mensen niet in de uitslag staan! Ik dacht dat de minimum snelheid op hele warme dagen wel eens naar 8 werd gehaald?

Geen dikke benen, niet stijf of zo en dat na alle warmte en vermoeidheid. Ze stond er lekker fris bij. Goed zo. Het was haar eerste wedstrijd, ook uitgereden (te langzaam, dat wel), maar paardje heeft er niet van geleden en dat is voor mij ook belangrijk.
Maar dat het in het vraagprogramma stond wil niet zeggen dat het ook zo was. Zo weet ik dus van een paar jaar terug dat het wel in het vraagprogramma stond, maar dit niet was goedgekeurd door de jury en het dus alsnog 9km/h was.