Ik zou het heel moeilijk vinden om een bekende die slecht gaat echt lage punten te geven....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:Je eigen lesklanten jureren mag eigenlijk niet volgens de reglementen van de KNHS
maar idd, soms ga je twijfelen

je hebt veel pech gehad zeg!
maar was niet brutaal genoeg om naar je toe te gaan om te meeten
. Gefeliciteerd!
Fijn dat je toch nog tevreden was.
Maar wat rot zeg dat je tegen het dak aankwam!
Beterschap!
En van de cross natuurlijk ook!
Maar ik wilde toch nog even zeggen dat het springen er echt super goed uitzag! En hindernis 16 waar ik toen stond deed je ook super! Nickeltje schreef:Ja Scum en weet je wat nu het enge is?
Ik heb 11 winstpunten in het L.... M komt langzaam toch dichterbij dan ik op dit moment zie zitten...

missmuts schreef:Ik werd hiervoor gevraagd, Scum en voor mij was het ook niet erg dichtbij. Ik vind jureren erg leuk en ja, gezeur achteraf hoort erbij. Daarom was ik eigenlijk zo tevreden dat wij (L-jurys) zo goed op een lijn zaten afgelopen weekend. Het is voor juryleden ook erg vervelend als er veel puntenverschil is!

: Filmpje van Pasjha in de M cross bij de afsprongcombinatie
(mét kontpijn
) het ziet er trouwens altijd zo simpel uit op video! De afsprongen waren echt flink en die laatste boomstam was geloof 1.10 hoog en ook best wel breed, schat ook 1.20 of zo! Eigenlijk wilde ik de linker springen maar ik zag direct de afstand op de rechter en reed daar dus maar op door
.
was zeker niet nonchalant
als je je hand naar achter/boven doet tijdens zo'n afsprong zit je automatisch steviger in je zadel
(vond ik wel handig aangezien ik met mijn kontpijn niet echt lekker zat tijdens de cross
)
. Je kontpijn is er niet aan af te zien
.
dat vond ik ook van mijn DVD's van vorig jaar in t L met Pasjha! Vond die crossen best pittig en op tv ziet er altijd zoooo simpel uit haha