[SGW] SGW Princenhage - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

broertje

Re: SGW Princenhage - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 19:52

Nou de uitslag is ineens wel heel anders als zaterdag....
Ik rijd een cross, 3 seconden te SNEL en ik krijg 22.8 tijdstrafpunten. Ik ben dan wel een onervaren crosser, maar als ik de lijst goed bekijk ben ik de enige die het dichtsbij de optimale tijd zat. Die op de 1e plaats is geindigd is een seconde te langzaam dus krijgt idd 0.4 strafpunten. Er is toch een marge van 20 seconden te snel en daarbinnen heb je 0 strafpunten. Of ik kijk scheel in de regelementen of hun hadden er totaal geen zin in.
mijn moeder vroeg zaterdag om uitleg omdat iemand met 8 fouten 1e was in het springen terwijl er zat foutloos waren. Ja ik heb geen tijd meer het te veranderen maar het komt goed op internet.... nou ik zie het!

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 20:51

Als je 3 seconden sneller was dan de ideale tijd zou je geen strafpunten moeten krijgen, maar iemand met 2 balken kan wel winnen. Als diegene heel goed stond met dressuur en bijv. foutloos door de cross ging kan hij/zij de minste stafpunten hebben.

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 20:56

sfranken schreef:
Als je 3 seconden sneller was dan de ideale tijd zou je geen strafpunten moeten krijgen, maar iemand met 2 balken kan wel winnen. Als diegene heel goed stond met dressuur en bijv. foutloos door de cross ging kan hij/zij de minste stafpunten hebben.

De ideale tijd was 4.20 en ik had 4.17 en krijg maar liefst 22.8 tijdstrafpunten hiervoor....
Dat van die balken begrijp ik, ik bedoelde dat ze eerste stond bij alleen het onderdeel springen. Er waren er een aantal foutloos en die stonden daaronder want ze hadden gekeken naar de snelste tijd zoals ze zelf zeiden. Ik dacht alleen dat foutloos voor ging en daarna pas de tijd...

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 21:07

Dat ziet eruit alsof ze niet met 4:17 maar met 5:17 min. hebben gerekend (57 seconden te traag ... foutje bedankt). Groeten, Paul

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 21:11

nog een vraagje.. in het fotograven topic kon ik het niet vinden.

weet niemand wie er naast marcel knaapen heeft gefotografeerd op princenhage?

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 21:28

Volgens de site van Princenhage heeft paardenfoto en leukopdefoto gefotografeerd... maar ik zie nog niets...

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 21:29

nelis schreef:
nog een vraagje.. in het fotograven topic kon ik het niet vinden.

weet niemand wie er naast marcel knaapen heeft gefotografeerd op princenhage?

Ook ben ik hier erg benieuwd naar heb wel een vrouw bij de waterbak gezien
edit : zie nu pas dat er al antwoord op is gegeven

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 09:56

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 09:57

Loes_Joery schreef:
De foto's van Princenhage staan op http://www.paardenfoto.nl/ Haha!

Loes, kun je dat in het fotografentopic erbij zetten?

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 10:09

Marcel heeft zelf een berichtje geplaats in het fotografentopic zie ik!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 15:07

Ik heb mijn foto's gevonden! Ze zijn wel aardig, maar niet zo dat ik ze wil bestellen.

whitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 15:15

Ik heb ze ook gevonden vind ze ook iets wat tegen vallen ik denk er nog even over na

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 15:40

als het goed is heeft nog een 2de persoon foto's gemaakt van paardenfoto

Don_Marcello

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 16:05

Mijn vrouw Heidi (machonito) was er ook. Onze foto's staan door elkaar.
Ik zag ook onze collega Arthur van paardendfoto, maar ik weet niet of hij ook nog heeft gefotografeerd.

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:59

ja paardenfoto was er ook! alle dagen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 18:10

en om dit soort zaken ga ik naar Bathmen en niet naar PH *LOL*

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 18:48

nou ik meld me ook maar eens eindelijk....

mijn dagje en uitslag stond al heel mooi geschreven door floor!! (dank je wel Afgod )
Maar ik was inderdaad heel erg blij met mijn 3de plaats. Heb je toch een beter gevoel om naar Hattem te gaan....

Paul...hoe is het?..vond het echt heel erg voor je!! Ach gut

Wat betreft de foto's....zijner al zo weinig M-ruiters...sta ik er geeneens tussen???!!! Hebben we mooie moeilijke leuk uitziende hindernissen....maar ja...niks aan te doen.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 18:58

Madelene, jij bent dit toch?? Gefeliciteerd trouwens met je prijs!!

Afbeelding

En dit:

Afbeelding

cobrst55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:58

@broertje
kon het niet laten er toch weer een opmerking over te maken, lijsten/tijdfouten zijn inmiddels aangepast. Haha!

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 21:22

cobrst55 schreef:
@broertje
kon het niet laten er toch weer een opmerking over te maken, lijsten/tijdfouten zijn inmiddels aangepast. Haha!

Ik heb het gezien. Lijstje van de oefencross ziet er weer 'normaal' uit. Nu heb ik met mijn 3 seconden te snel weer 0 tijdfouten, klinkt toch beter als die 22,8 Vork

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 21:31

@sgwuppie....dank je wel!!! Ik had ze echt niet gezien Gestoord ...misschien heb ik wel een brilletje nodig Nerd

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 23:22

Madelene, zo langzamerhand moet je me wat dat betreft toch een béétje door hebben. Ja ik vond en vind het niet leuk, dit gebeurt me niet dagelijks (mág me niet dagelijks gebeuren); ik ben niet voor niets daar nog een eindje met Rose gaan rijden. En ik kan grimlachen Haha! (en poffertjes eten Vork ). Maar serieus: het gaat goed met me, ik heb door wat mis ging en ik werk er nu aan dat ik dat in Hattem kan voorkomen.

Overigens: dank jullie allemaal voor het mee-leven; het maakt de teleurstelling wat draaglijker.

Groeten, Paul

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-07 08:59

Ohio: Persoonlijk had ik geen last in de waterbak. Ik heb er ook nog zelf in gelopen en de bodem was prima. Ik denk dus dat er veel paarden struikelden omdat er te hard werd ingereden, dat zag ik erg vaak gebeuren.... Het was natuurlijk ook geen hele simpele bak.....

Paul: Stond jij bij Madelene na de M cross (bij de kantine)? Dan heb ik namelijk eindelijk een gezicht bij je naam! Haha!

In HM stond trouwens een dubbel op 6,5 meter, daar hoorde je niemand over. Het enige wat ik in P'hage niet vond kunnen was die in-uit voor het Z. Een dubbel op 7 moet je imo op kunnen lossen... Het lijkt wel of iedereen het nu in een keer een belachelijke cross vond. Als dat zo was had je niet moeten starten vind ik dan.....

Nelis: Wat klopte er niet aan het springparcours?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 09:03

SGWOllie schreef:
In HM stond trouwens een dubbel op 6,5 meter, daar hoorde je niemand over. Het enige wat ik in P'hage niet vond kunnen was die in-uit voor het Z. Een dubbel op 7 moet je imo op kunnen lossen... Het lijkt wel of iedereen het nu in een keer een belachelijke cross vond. Als dat zo was had je niet moeten starten vind ik dan.....

Nelis: Wat klopte er niet aan het springparcours?

Dat ben ik met je eens. Voor de B vond ik er een fijne cross staan. En in Ysselsteyn stond ook een dubbel op 7 meter waar je heel erg op moest terugrijden. Alleen de fuik voor de B stond te krap (6,5), maar daar kon je wel op rijden.
In het springparcours heb ik ook geen problemen gehad. Ondanks dat mijn paard 1.85 is komt hij altijd normaal uit bij afstanden. De tijd van het springparcours stond wel krap, maar ik heb de laatste tijd het idee dat dat op heel veel crossen zo is.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 10:31

ik weet trouwens waar de stijlpunten gebleven zijn. Die staan op het eerste tabblad van de regiokampioenen zonder namen Haha!