toenstraks parcour verkend. Het mais is er niet afgehaald, maar er zit een pad door het mais heen van ongeveer een weg breed, echt heel mooi!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jiska schreef:ik heb ook net verkent. ziet er goed uit. de paden zijn echt een stuk beter als vorig jaar...

ik had 2 weigeringen ging goed maar ze was niet vooruit te brandden.
was 24e
en op hindernis 12(het kruis, hindernis met 4 hindernissen) daar moet je er 2 achter elkaar springen of eerst 1 dan een rondje en dan de andere (beide mag, evenveel punten).
bij de prijs uitrijking.
Superpony
ongeveer in 17 min gereden.
lee schreef:svenja heb jou ook nog gezien samen met lvdvbij de prijs uitrijking.
op naar morgen!
fUrytjj_04 schreef:Whoo cross ging super!!![]()
Superpony
![]()
1 weigering en dat was de eerste hindernis, hihi. we moesten nl wachten omdat er ongeluk was gebeurd. Dus werd hij koud denk ik, dus dat liet die merken![]()
Voor de rest ging het super![]()
We waren alleen beetje snelongeveer in 17 min gereden.
Maja, we zijn 10e geworden dus een beker + lintje 5,- waardebon en heb 2 mooie foto's afgedrukt![]()
Ja een topdag
hoor ik net
Citaat:hebben er trouwens nog mensen van hier foto's gemaakt? Heb er een behoorlijk aantal met een foto toestel gezien ( op xandro na )
daanb schreef:Citaat:hebben er trouwens nog mensen van hier foto's gemaakt? Heb er een behoorlijk aantal met een foto toestel gezien ( op xandro na )
We hebben bij 2 hindernissen gestaan, mijn collega bij 1 en ik bij het eksteroog (nr10)
Heb idd veel mensen gezien met camera's!
Maar waren ze niet goed, die van ons?
We hadden zaterdag problemen met de apparatuur! Dat was echt niet leuk, konden pas in de middag beginnen met printen![]()
Was verder wel erg goed georganiseerd, en heel gezellig!
Heb nog een hele heftige valpartij van een haflingen op de plaat gezet van a to z!
Gelukkig had dat meisje niets, maar was wel even heftig om te zien!
Ze gingen volledig over de kop, waarbij haar haflinger over haar heen rolde!