[WN] I Cee Diamonds

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MSQuincyTE

Re: I Cee Diamonds

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 11:34

Dan moet ze er ook maar niet neer zetten dat ze op vakantie gaat terwijl haar paard dan weer komt, dan ging ik echt niet meer op vakantie als mijn paard dat over kwam

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 11:54

jij niet nee
maar zij wel
wat moet ze doen zijn hoefje vasthouden tot hij beter is Verward
ice zal het een worst wezen wie er voor hem is als hij zijn verzorging en eten maar krijgt
en daar hoef je je echt niet druk over te maken want dat zit wel goed!

dan moet ze dat niet neerzetten wat een onzin zeg !
er word zoals gewoonlijk weer ontzettend overdreven gereageert.
je kan hier eigenlijk niks plaatsen zonder dat dingen worden overdreven en verdraait.
en het is logies dat iemand dan besluit niks meer te plaatsen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 12:01

MSQuincyTE schreef:
Dan moet ze er ook maar niet neer zetten dat ze op vakantie gaat terwijl haar paard dan weer komt, dan ging ik echt niet meer op vakantie als mijn paard dat over kwam

Vergeet niet dat Anika voor haar werk bezig is met paarden en dat ze daarvoor ook wel eens naar het buitenland moet enzo. Ze zal vast wel een goede oppas hebben voor haar paarden anders zal ze niet weggaan (je hebt er niks aan als je je dure paarden achterlaat bij iemand die er niks van kan), als je als niet professioneel ruiter een paard bezit zal je niet zo snel een oppas inhuren voor je paard ofzo.

Dat ze er niet is wanneer hij terug komt hoeft niet te zeggen dat ze niet om hem geeft, soms moet je gewoon dingen doen voor je werk.

Ik hoop dat 't weer goed komt met Ice, het is ook zo'n gave hengst.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 13:09

MSQuincyTE schreef:

Bull...... Als hij nog echt ziek was geweest, had hij niet vervoerd mogen worden. Schrijft ze toch zelf. En vakantie zal het misschien niet eens wezen, dat neem jij gewoon maar liever aan ........
En als hij doodziek thuis staat, gaat ze vast niet weg. Trouwens, ik denk zo dat ze een goede oppas heeft voor haar dieren.
Vind het een hoop stemmingmakerij hier.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 13:21

Margee dan vind jij dat maar Bull als mijn paard ziek is ga ik echt niet weg, ook al is mijn paard niet ziek ga ik liever nog niet weg

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 14:39

wat jammer dat mensen wederom met vingers gaan wijzen hier...laat het gaan, ze heeft haar eigen beslissingen te nemen en daar moet je respect voor hebben. Of je het er nou mee eens bent of niet, let it go...hij zal heus wel super verzorgd worden!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 14:41

MSQuincyTE schreef:
Margee dan vind jij dat maar Bull als mijn paard ziek is ga ik echt niet weg, ook al is mijn paard niet ziek ga ik liever nog niet weg

Als hij zo ziek was dat hij 24/7 iemand naast zich moet hebben zou hij niet vervoerd mogen worden, je kan er vanuit gaan dat ze haar dure paarden niet zomaar achterlaat met de eerste de beste en soms moet je gewoon dingen doen voor je werk.

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 17:57

MSQuincyTE schreef:

het maakt ook niet uit dat jij dat zal doen.
iedereen denk daar anders over.
ik zou het namelijk overdreven vinden als jij bijv.niet weg gaat omdat je paard een snotneus heeft.
jij vind dat niet, prima toch, ik zal daar ook niks over zegen het is dan jou keuze.
en wat Cheveyo ook al zegt.
laten we elkaar respecteren om de keuzes die we maken
al zal het niet jouw keuze zijn.

ze doet voor de rest niks wat het paard kan schaden
bedoel ice houd er heus geen trauma aan over dat hij door andere verzorgt word.

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 18:46

vrolijk schreef:
....bedoel ice houd er heus geen trauma aan over dat hij door andere verzorgt word.

Het laat 'm waarschijnlijk Ice-koud zolang-ie maar opknapt........ Tong uitsteken

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 18:59

*LOL*
die is leuk pannenkoek