Pannenkoek schreef:Kayila Jij krijgt van mij binnenkort een vergaderverzoek met als onderwerp de NK(Jos trouwens ook
) , ik wil graag met jullie om de tafel zitten om de mogelijkheden te bespreken wat betreft de bezetting op de NK. Ik kan er nu nog niet veel mee omdat het schema niet bekend is. Ik wil eerst even met de Federatie om de tafel zitten.
Rob
(neem alvast maar de hele week vrij, o ja; dan ben je meteen je amateurstatus kwijt.......)
Rob, dit doe je goed, maak alleen voor overleg ruimte de SWRN hiervoor te benaderen.
Ongenuanceerd gedrag van fotografen is niet onopgemerkt gebleven, dus kan ik mijn zo bedenken dat aan dit nu zelf regulerende gedrag, aan regels zal verbonden gaan worden, het NK is inderdaad geen speeltuin wie er uiteindelijk voor op de wip mag zitten.
Ik heb zelf ook een verzoek aan de SWRN gedaan, om een soort van fotohoek te gaan maken, die toch in de wedstrijd arena is, maar vele malen ruimer van opzet is, terwijl de show kan door gaan, en hoop hierop ook eerdaags antwoord op te krijgen.
Mijn idee is, om onder het secretariaat, achter uit gang kantine, bij de kop tribune, een mooi gordijn neer te hangen dat open en dicht kan. Op de boording van de arena kunnen dat eventueel de vlaggen hangen van de betreffende organisaties, in vulling daarom heen, kunnen dan als vast opstelling het gehele NK meegaan, zonder dat je, je een breuk moet tillen aan de koelere coniferen. Dus krijg je ook een veel bredere opzet voor de fotograven, die tijdens het volkslied de emotie van de ruiter in alle rust kunnen vast leggen, dus anderhalve minuut, staat de winnaar dan echt in de spotlicht.
De einde volkslied, eerst line up eruit aan de ene zijde, fotograven eruit aan de ander zijde, zodat de winner al sloffend achter de gehouden line up kan aanlopen, en niemand daarna elkaar hoeft aan te kijken, van, hallo, wie gaat die coniferen de bak uithalen.
Peter
(
) , ik wil graag met jullie om de tafel zitten om de mogelijkheden te bespreken wat betreft de bezetting op de NK. Ik kan er nu nog niet veel mee omdat het schema niet bekend is. Ik wil eerst even met de Federatie om de tafel zitten.
, o ja; dan ben je meteen je amateurstatus kwijt.......)