Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Visconti schreef:Ik ga me denk ik afmelden

Jamika schreef:@visconti - bah, wat jammer! Kan me voorstellen dat je niet blij bent...
Ik ga zelf vrijdag maar beslissen of ik wel of niet ga. De bijtwonden op Femckes rug herstellen goed en na het rijden heeft ze er geen last van...maar ook even afwachten wat het weer gaat doen, als het heel warm mocht worden lijkt het me niet verstandig om te gaan.
Renske_fjord schreef:Hoop dat je mee kan doen! Het wordt geen warm weer hoor, we mogen hopen dat het droog blijft heb ik zelfs gehoord. Het wordt rond de 22 graden, met een lekker windje.
Heb je nog een rijmaatje gevonden of start je eerst alleen? 
Jamika schreef:Renske_fjord schreef:Hoop dat je mee kan doen! Het wordt geen warm weer hoor, we mogen hopen dat het droog blijft heb ik zelfs gehoord. Het wordt rond de 22 graden, met een lekker windje.
Dat zouden volgens mij wel ideale omstandigheden zijnHeb je nog een rijmaatje gevonden of start je eerst alleen?

Visconti schreef:Heb vandaag naar Visco zijn hoeven weer gekeken en ze zien er eigenlijk voor zijn doen heel goed uit. Ze knappen echt op sinds ik er zo intensief mee bezig ben. En hij loopt er eigenlijk ook prima op. Zit nu echt in een dilemma, heb me officieel nog niet afgemeld dus ik zou nog kunnen starten...

Mietje schreef:Ik zou voor je paard kiezen ipv voor een wedstrijd.
Wat als het wel erger word tijdens de wedstrijd? Dan ben je verder van huis, en langer uit de running waarschijnlijk..
Spannend!!! Arnoud schreef:Hoi Mietje,
Doe jij nog mee in Ommen?

)