Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Een stapje per keer... Overigens, bij de NRHA mag het al. Nog niet bij de wran.

sonita schreef:laten we het on-topic houden.
bij dit spelletje is de opdracht een paard te showen met een keuze uit een aantal legale bitten en door maar met een hand te besturen.
als je mee wil doen aan een ander spel doe dat dan.
als een paard door een of andere reden daar niet aan mee kan doen kan je iets gaan doen, waar het paard wel in mee kan doen
of je neemt een paard dat wel met dit spel mee kan doen.
het is showen wat de paarden kunnen, in de optoming die (ongeveer) zo is als toen die koe boeren er mee begonnen.
sonita schreef:En is dat niet een beetje achterhaald ??het is showen wat de paarden kunnen, in de optoming die (ongeveer) zo is als toen die koe boeren er mee begonnen.

Congrats: Blaze is iig al 'om'
[edit] oh nee, daarbij mocht je al op snaffle en twee handen
[/edit]
Maar op de 1 of andere manier lijkt het altijd alsof reiningruiters denken dat ze serieuzer zijn, t is toch 1 van de lastigste disciplines. En als het daar al kan.... Vandaar dat ik de NRHA aanhaalde

Cer schreef:
als het niks blijkt te worden, is er al helemaal geen man over boord... dan verdwijnt t vanzelf.. no harm done... Ik zie nog steeds het probleem niet zo...
jeddah schreef:Jep! En in de springsport is het al toegestaan!

misschien kan ik ze wel op commando gaan laten bijten en schoppen daardoor dat zou toch heerlijk zijn is de tegenstander zo uitgeschakeld want rijden met een bit kan ik niet dus start ik met bit omdat het moet en gaat mijn paard schoppen en bijten omdat het een verwende strontbok is geworden die het eerst nooit hoefde en nu in protest gaat.
sonita schreef:het is showen wat de paarden kunnen, in de optoming die (ongeveer) zo is als toen die koe boeren er mee begonnen.
dofuzz schreef:fabske, lees de post van Halloway.
blaze, je kunt het NRHA systeem niet toepassen op de WRAN !!!!! NRHA KENT GEEN JUNIOR EN SENIOR ONDERSCHEID !!!!!!!!!! IN NRHA MOET E_L_K PAARD GESHOWED WORDEN OP 1 HAND, OF ZE NU 2 OF 32 JAAR OUD ZIJN !!!!!!(behalve in die ene SBH klasse).
je kunt het natuurlijk wel maar dan moet je van dat Junior/senior verhaal vanaf en E_L_K_E klas op 1 hand laten starten ongeacht de leeftijd van het paard. en dat zal dan de mensen die effectief op wedstrijd gaan in de gordijnen jagen, maar wel diegenen die niet op wedstrijd gaan een goed gevoel geven.
Romkabouter schreef:Blaze schreef:omdat het zo hoort en het goed is zo.
Sinds wanneer doe jij iets omdat het zo hoort