Laat me liever tattoeren dan dat ik naar de tandarts ga, resultaat is altijd blijvend...kan je van vullingen niet zeggen
Het voelt wat branderig, ik kan er gewoon een boekje bij lezen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Laat me liever tattoeren dan dat ik naar de tandarts ga, resultaat is altijd blijvend...kan je van vullingen niet zeggen
smax schreef:Laat me liever tattoeren dan dat ik naar de tandarts ga, resultaat is altijd blijvend...kan je van vullingen niet zeggen
![]()
) laat ik me liever een paar uur op m'n arm krassen dan dat ik 1 kies moet laten boren
Sandra_H schreef:Enne....wat is pijn? Het is even irritant, soms flink irri maar als ik mag kiezen tussen een keer naar de tandarts of dit dan weet ik wel wat het gaat worden.... Ze zeggen trouwens dat mannen er minder goed tegen kunnen dan vrouwen

De laatste keer dat ik raar keek was aan het einde van de tattoo op m,n onderbeen, hele ellendige dunne lange lijntjes
En die dunne lijntjes (één naaldje) zijn bij mij het gevoeligst, inkleuren (7,9 of zelfs 11 naaldjes tegelijk) is weer net kriebelen.