Je mag altijd even roepen natuurlijk. Ik ben de kleinste van de drie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

carola schreef:Hartstikke leuk zeg! Endurance is ook erg leuk, al is de drafsport ook geweldig. Ik kom rijden met Kanway in klasse I, Maria Poort is mijn groom, misschien ken je haar wel?
Is het voor jou niet een enorme afstand helemaal vanuit Noordwijkerhout? Wel super hoor dat je komt vrijwilligen, dat is toch een van de beste manieren om kennis te maken met de sport.
.... 

Ik had heel graag meegegaan, lekker een weekendje weg en Carola groomen, maar helaas, ze neemt Maria al mee
Mackie schreef:Ik ben er helaas niet bijIk had heel graag meegegaan, lekker een weekendje weg en Carola groomen, maar helaas, ze neemt Maria al mee
Iig iedereen heel veel succes en veel plezier
Maar ja, dat moet je maar met je baas overleggen, ik wil ook niet de hele stal leegplukken
carola schreef:Mackie schreef:Ik ben er helaas niet bijIk had heel graag meegegaan, lekker een weekendje weg en Carola groomen, maar helaas, ze neemt Maria al mee
Iig iedereen heel veel succes en veel plezier
Van mij had je nog mee gekund! Kan dat niet alsnog? Nu Angela's koers niet meer door gaat?Maar ja, dat moet je maar met je baas overleggen, ik wil ook niet de hele stal leegplukken
.
Alvast erg bedankt hiervoor.carola schreef:Silence: wil je dan van 109 een foto maken? Ik ga beslist vergeten te gillen! (bruin paard met blauw-geel hoofdstel).
Scheelt mij wer uitkijken naar een klokkenspel