ik ga m'n best doen! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ga m'n best doen! g0otje schreef:GvdT schreef:Ik heb ook weer een lekkere tijd![]()
Ronald en ik komen zo'n beetje van het verst weg en we mogen om 10.17 en 10.24 dressuren.
Is potverdorie om 6.00 wegrijden, A9 staat vanaf 6.30 kompleet vast. Als je minder dan 6 km file hebt, heb je mazzel.
Hier heb ik best wel de balen van.
je mag best donderdag al je paard stallen hoor!! Dan hoef je niet zo vroeg weg!!
Ik heb wel iemand voor vrijdagavond en zaterdagochtend. Voor je het weet gaan de wildste verhalen in het rond

) heeft salmonella besmetting gehad en is nog niet salmonella vrij. Het ligt er bij haar echt aan wat voor dag ze heeft en ik weet ook niet of ze alles mag eten.

GvdT schreef:Ik zie dat ze met de dressuur precies op 6,5 min. zitten. Moet je echt wel een strenge ringmeester hebben, anders loopt het gruwelijk uit volgens mij

!!! 

g0otje schreef:de tijden zijn flink aangepast zie ik!!!
Lielle schreef:MJ, mijn PC cachet het bestand, dus ik zie geen wijzigingen. Sta ik nog steeds om 10.12 dressuur?