[WN] Vliegendeken voor een Quarter....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karina

Re: Vliegendeken voor een Quarter....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 23:32

Sorry, ga nog even door met tegen mezelf praten

Ik had weer niet goed opgelet, want er stond dus al een foto van de deken die ik heb.
Het lukt me even niet om de foto over te nemen hierheen, maar inderdaad dus equi-theme met hals, gepost door Cornelie op pagina 3.

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 23:40

Hee Karina, je praat niet alleen tegen jezelf hoor... Maar voor Dot is 'geen staartflap' dus ook geen optie... juist manen en staart zijn enigzins 'mugjes-gevoelig'. Moet zeggen da'k em ook niet heb zien liggen vanmiddag, of ze moeten alleen die zonder hals gehad hebben, want naar die dekens heb ik niet eens gekeken.

@Gera: Divoza heeft een HH in de aanbieding ja, maar da's niet dezelfde als die Wakkie nu heeft. Die van Divoza is zwart afgebiesd en da's het oude model. Weet niet wat het verschil is, maar ik denk dus dat Divoza 'm daarom in de aanbieding heeft.

Karina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 15:40

Geen staartflap is wel het simpelste om zelf aan te passen, en misschien toch een optie aangezien de pasvorm voor quarter wel behoorlijk okee is. En ik weet niet meer exact wat ik betaald heb, maar wel dat ik er erg content mee was omdat ie niet duur was.

Gisteren hier een boett-dekentje laten aanrukken, maatje 00 voor mini-merrietje van 80cm groot.... crisis zeg, voor dat geld kon ik wel zowat 3 van die equi-thermes kopen voor een paard geloof ik
En ik vindt de stof van de equi-therme eigenlijk wel veel fijner als van de boett Maarja, erg weinig keus voor zo'n kleintje.

flashyjac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:53

Nou, bummer, die deken past dus niet op Jagger. Vandaag haalde ik de deken van hem af om Jagger even los te kunnen gooien en toen zag ik al twee grote kale plekken op de borst. Baaaalen! Gisteren leek hij goed te zitten, maar met lopen hoorde ik al wat 'kraken'. De deken was wat verder naar achteren gegaan en aangezien Jagger een nogal brede borst heeft, zat hij dus te krap. Ik kan de deken nu niet meer terugbrengen na een nacht 'proberen', dus ga hem maar wassen (Paint hè, vies gedaan in de stal) en zet hem wel weer te koop. Super-super-super balen! Die deken is nu dus af en ik vrees dat meneer vanavond weer aan zijn manen begint Maar wat doe ik er nu op zo'n korte termijn aan? Niks...

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:53

Waardeloos Gera, denk dat je't zelfde probleem hebt als ik met Dot... Morgen dus ook maar wat anders? Ik ga morgen de deken ruilen (heb em dus wel direct weer af gedaan) en neem dan maar gewoon de HH... kan haast niet anders dan dat die wel past.

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 20:59

Die HH hebben ze bij mij van zolder gehaald (blauwe bies), misschien kun je dat vragen?
Hij was 69,95 in de aanbieding

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 12:04

ik ben van plan woensdagmiddag naar hypodrama in rotterdam te gaan, moet ik toevallig nog voor iemand kijken bij de vliegendekens?

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 18:49

Nou, Dot staat inmiddels tevreden onder d'r HH deken... Blijkbaar moet ik het maar bij dit merk houden want hij zit perfect. Mooi hoog gesneden, kan hem rustig op't eenna laatste of tweenalaatste gaatje doen zonder dat dat te wijd wordt. Trekt niet om de schouder, net genoeg over aan de achterkant (Oh SM, ook zo'n grote staartflap net zo lang als de deken, dat zal dus wel een van de nieuwe dingen aan die deken zijn. Wel mooi, zo is de hele staartwortel beschermd) en liggen als een huis. Hals ook prima.. ruim en stug genoeg om zelf omhoog te blijven... 't Kost dus weer een paar centen extra maar dan héb je ook wat... (en een stúk minder ergernis...)

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 19:58

He fijn Francis!!!
Dus conclusie is dat een HH vliegendeken een goed alternatief is voor een QPA!!!!
Duurt even maar dan komen we er toch uiteindelijk achter

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 21:58

Ja, en't suffe is dat ik dat had kunnen weten omdat Dot dus al twee dekens van dezelfde makelij heeft (ik ga er tenminste van uit dat HH en Masta uit dezelfde fabriek komen). Over blond gedrag gesproken... wéten dat iets goed is en toch op zoek naar beter/goedkoper/anders...
Ok, ik ging voor iets goedkopers, maar dat wisten we ook al hé.. goedkoop is duurkoop... en HH is dan ook nog een 'leuke middenklasser'....

Karina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 22:56

Hmmm, ja, nu je het zegt, mijn winter-buitendeken was ook naar volle tevredenheid een HH....
Blij dat Dot weer voorzien is!