Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Adrienne schreef:Ik kreeg na 5 pagina's het gevoel dat iedereen denkt dat er geen regelgeving is en dat iedereen maar kan doen wat hij/zij wil.
Francis schreef:anika schreef:Als het anders zou zijn zoals In Amerika waar het wel degelelijk gaat om de $$. Dan zal er wel anders gedacht en gesproken worden. Maar dat is mijn mening.
Dus als het grote geld in beeld komt is het ineens ok? Dat is dan toch belangrijker dan het welzijn van je paard?
(Laat maar, 't antwoord weet ik wel. In Amerika is 't welzijn van't paard bij de big shots al heel lang niet meer 't belangrijkste... maar willen wij dat hier ook dan? Toch weer Amerika heilig verklaard?)

NRHA schreef:UNITED STATES NATIONAL
GOVERNING BODY
A. NRHA/US Equestrian Federation
(e) Horses will be subject to USEF Drugs
and Medications rule and the USEF drug-testing
program.

vera schreef:Dit is geen persoonlijke aanval want ik zie het verschil ook wel maar het blijft in beide gevallen gewoon hetzelfde. Je geeft je paard iets om een bepaald gedrag te krijgen. We zien het paard dus niet in zijn/haar gewone hoedanigheid.

anika schreef:Maar ik denk er soms wel eens overna stel je verdiend je brood met rijden van shows en net voor die grote show waarvan je zeker weet dat je een grote kans maakt te kunnen winnen en je het geld opleverd wat je nodig hebt! En je paard loopt net even niet lekker. Dan weet ik zeker dat je vanzelf veranderd! je zal wel moeten anders heb je niks te eten!. (overdrijf mischien een beetje maar denk wel dat het zo werkt).