Goeie organisatie en super gezellig!
Misschien maar beter dat I Cee Diamonds er nog niet was,
anders was iedereen flauw gevallen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Paula schreef:Ooh wat baal ik; zie ik dit natuurlijk een dag te laat.
Is er een keer wat in de buurt...![]()
Ben wel benieuwd naar foto's
Ennuh Rene...wat kan jij mooi vals zingen..
Maar het was wel een mooie tekst; You Never Walk Allone...
anika schreef:Er waren een hoop goeie zangers gisteren avond hoor!
Bandit schreef:anika schreef:Er waren een hoop goeie zangers gisteren avond hoor!
Haha...ja da,s helemaal waar..!! Alleen het duo M&M sprong daar toch wel bovenuit hoor...!!![]()
Alles voor herhaling vatbaar..!!
klaasjuhhh schreef:Heeft Pats ook nog gezongen??
Francis schreef:even off topicWow, geweldig initiatief!
Ik hoop dat nog veel meer hengsteneigenaren het belang van een dergelijk initiatief inzien. Dit is voor fokkers/merrieeigenaren de gelegenheid bij uitstek om kandidaat hengsten te bekijken, beoordelen en vergelijken. Ik hoop ook dat het niet voornamelijk een reiningfeestje wordt maar dat ook de andere diciplines goed vertegenwoordigd worden en uiteraard dat ook de Paints en Appies aanwezig zullen zijn.
En dat het maar mag uitgroeien tot een jaarlijks terugkerend evenement waar je als hengsteigenaar bij móet zijn... dit soort dingen helpen om de westernsport 'volwassen' te maken, zoals iedereen graag wil, dus juist dit soort initiatieven zouden omarmd en ondersteund moeten worden.
Chapeau Anika, ik ben er in ieder geval bij!
wat is jou dot een geweldig mooi paardje, ik keek even in je profiel
wat een paardje zeg
storrum schreef:Hele mooie fotoos! Waarom staat op een gegeven moment die auto in de bak?
ik heb nog vaak gereden in de bak bij Voorwaarts.