Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PocoMisss schreef:Ik heb een aantal jaren meegedraaid met de NQHA, al vaak aangekaart :"'waarom geen aansluiting bij de federatie?"' Wat ik ervan begrepen heb is dat ze niet willen dat alle macht naar 1 persoon gaat..
Anya schreef:
@Blaze: betekent dat iedereen naar de ledenvergaderingen moet. Of heb je nog een ander idee?
was bijna gelijktijdig.
Dance schreef:Echter een hecht samenwerkingsverband is wel noodzakelijk en zeer wenselijk.
Anya schreef:Of de hier meelezende bestuursleden.
Dance schreef:Blaze je postje is weg. Maar toch even een antwoord. De komplete invulling van het plan om als eerste een gezamenlijk NK te houden, blijft één vraag. Willen jullie het of willen jullie het niet.
Was een beetje te onduidelijk geschreven
we zijn wel lekker druk bezig. Voordat ik aan mijn andere plicht begin, namelijk de paarden verzorgen, nog even dit.
Blaze schreef:Sugarmiss schreef:@Blaze: De leden zul je moeten bereiken via de organisaties waar ze zich hebben aangemeld.
Als eerste zul je dus toestemming/medewerking moeten hebben van de organisaties.
Blaze schreef:Een enquete formulier samenstellen en dit verspreiden via de bladen van de div. organisaties of op wedstrijden verdelen (bv Bunschoten)in de hoop dat de leden genegen zijn te antwoorden.Dan heb je meteen de adres gegevens of e-mails van de mensen die je probeert te bereiken.