Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
susan schreef:alle prijswinnars gefeliciteerd
en sonja top hoor! en dat met een karrepaard
Dat was het leuke van eens starten in een ander deel van het land.
he SM? Haha ik had je ook echt niet herkend met dat korte koppie! Staat je leuk trouwens! Hollybollie schreef:Jammer was idd. dat er geen extended werd gevraagt....

.

Wist helemaal niet dat er zon topic over was.
Maar vond t wel leuk snapte alleen niet echt waar nou op beoordeeld wordt
Maarja vooral spinnen ( zo heet dat toch? ) en dat slidings maken waren leuk om te zien

?

SuzanneAAHCH schreef:Ik vond het een prima wedstrijd, gezellig en goed georganiseerd! In de trail was ik vierde (vond ik heel goed van Appie in zijn eerste officiele trail puntjes moeten nog wat meer op de i, maar een aantal onderdelen (waar onder het hek) gingen echt heel goed!
In de pleasure was ik tweede (was ik wel een beetje verbaasd over), hij was heel braaf en ik kon hem lekker loslaten, al was de verzameling niet helemaal zoals ik het wilde. In de horsemanship waren we niet geplaatst, we schoten na de laatste pion een meter of 5 door (stoppen uit galop gaat toch nog niet zo soepel...) en ik ging geloof ik ook een keer aan de verkeerde kant van een pion langs...
helaas schrok hij vlak na de wedstrijd van iets, terwijl hij op de trailer stond (ik denk dat mijn gewonnen zak luceren de druppel was (die zette ik naast de klep neer)) en begon te bokken en te steigeren op de trailer. Gelukkig had ik hem door door de voordeur naar binnen te gaan snel weer rustig, meer hij heeft wel allebei zijn achterbenen beschadigd. De rechter is alleen geschaafd , de linker heeft ook een snee (ondanks zijn tansportbeschermers). Beide benen zijn redelijk dik nu, maar hij is er gelukkig niet kreupel op. De dierenarts heeft zijn linkerbeen in het verband gezet. Gelukkig viel de schade mee! (de stang van de trailer was ook verbogen, maar dat heeft mijn zwager al weer gerepareerd...)

goed hoor...
. Ik was alleen maar gefocused op Coppers. Of was er nog niemand toen ik er was??Sonja schreef:Hollybollie, ben jij dat zelf op die foto's? In dat geval hebben we zitten genieten van het uitzicht als jij aan het rijden was. Wat een mooie combinatie om te zien zijn jullie, met ook nog eens een zeer aansprekende rijstijl. Was heel prettig om naar te kijken!
Wranglerbutt schreef:@Hollybollie: Wat een gaaf paard heb jij!
. Ook voor het compliment van Wranglerbutt uiteraard!!! Sonja schreef:Hollybollie schreef:
Jammer was idd. dat er geen extended werd gevraagt....
Heb ik gecheckt, maar wordt aanbevolen, is (nog?) niet verplicht. Jammer want ik had aardig zitten hopseflopsen de laatste tijd. Beugels uit, kiezen op elkaar en schudden met die hap }>
.
helemaal toppie, en dat je dat helemaal alleen hebt georganiseerd, fantastisch.
ding(heb net mijn haar donker gemaakt, maar dat helpt dus niet veel)
en las ik het pattern verkeerd(stonden hoefjes bij het hek). Maar volgend jaar doen wij ook weer mee, maar dan met alles, dan maar een beetje laat thuis(moet meer dan 2.5 uur rijden)
dank je wel Elle/Loky vind het jammer voor jou dat inderdaad de bitcontrole werdt toegepast jullie gingen super! Maar het leuke is dat je weet dat je het kan gaat goed komen met jou! Denk dat ik maar wedstrijden zoek waar ik jou niet als concurente heb!
dank je Yosan! Had zoiets gehoord ja dat iemand ze paard even had toegesproken maar dat was jij dus
Tja je had je haar blond moeten laten dat zie je maar weer