Anya schreef:woehahaha LOL. Hier lig ik dus echt van in een deuk. Errrug leuk![]()
De kleur is wel heel bepalend hoor, het is vaak bepalend bij welke registratie een paard staat ingeschreven, en de regels die daar uitvolgen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Anya schreef:Maar helaas een merk dat niet echt meetelt in de westernrubrieken![]()
![]()
Ik bedoel dat sommigen heel erg qpa-minded zijn. Als ik het echt erg gevonden had, had ik wel een quarter gekocht. Maar mijn Lan gaat nooit meer weg 
Jolande schreef:Dat 'merk' is denk ik in de western minder belangrijk dan bij dressuur. Als je een super reiningproef rijdt met bv. een haflinger, dan krijg je gewoon de punten die hij verdient. Ik denk dat het publiek alleen maal enthousiaster wordt als je met een niet-quarter een super proef neer weet te zetten. In open klassen kun je altijd mee doen, en ook bv de drha of de wran kijkt niet naar rassen.
silvester schreef:commentaar van de jury: Leuke pony om voor de kar te zetten; wat doe je hier?