[WN] The Big NG Award! (Nice Guy/Girl) Nomineer je keus

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

soulmate

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 16:24

silvia schoenmaker !!!!!!!!!!!!!

[color=#][/color]
omdat het een eerlijk,heerlijk mens is voor paard en mens.
de wijze waarop sil les geeft is heerlijk om te zien,ik gun het haar en de rest van de stable.groetjes yvonne[/b]

Fred

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 19:32

Ik kreeg via een goede vriendin te horen, dat je kon stemmen via Bokt voor de beste westernruiter. Dus ik dacht dat moet gelijk gebeuren.

Voor ons is niet zo heel moeilijk te bedenken wie dat moet zijn.

Er is er maar 1 die zo goed weet om te gaan met paarden, en die de feeling heeft voor het rijden.

Die je goed weet te begeleiden als je problemen hebt met je paard. Zij weet precies uit te leggen wat je wel en niet moet.

Die je steunt en helpt als je door een moeilijke periode gaat, als je je beste maatje verliest. En bij het helpen van het opgroeien van het veulen.

Al dus bij deze is dit : SILVIA SCHOENMAKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En natuurlijk niet te vergeten Dennis, Diana, Wiebe en Bianca.

Groetjes van Hennie Freddy
Horsecab Paardentaxi in Hardegarijp Mail: horsecab@chello.nl

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 19:55

Ondanks dat ik gezegd heb het niet te doen wegens bezwaren tegen deze manier van nomineren, doe ik het hierbij toch.

Bij nader inzien stem ik dus toch en wel (net als Sil) op Wilfred Berk!

Waarschijnlijk zijn er veel ruiters die net zo vriendelijk met hun paard omgaan, maar toch krijgt hij mijn stem omdat hij tot een paar maanden geleden nog nooit op Brio had gereden, daarin zeker niet het gemakkelijkste paard heeft maar toch het geduld op kan brengen en door een fantastische inzet, veel te oefenen en zelf de rust te bewaren, wedstrijdresultaten heeft behaald waar hij bijzonder trots op is! (en ook zeker mag zijn! OK dan! )

ThisRockIza

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 21:31

Ik heb lang nagedacht wie ik zou nomineren het is geworden..

Leonie Jansen

Reden:
Tot ca 5 maanden terug was zij het vertrouwen op het paard geheel kwijt, 5 maanden geleden werd ze verliefd op Wanja (Appelinger) met een geschiedenis.
Dankzij Wanja en haar vertrouwen in haar trainer Warren Staas is zij weer gelukkig op het paard. Dit was overduidelijk te zien op de wedstrijden in Oosterwolde waar ik haar heb zien showen.
Wanja haar eerste wedstrijd in een bak met allemaal rare dingen aan de muren waar ze met een boog omheen ging en Leonie zat te stralen van plezier op haar paardje. Geen angst maar volledige ontspanning en vertrouwen en zij begeleide Wanja zonder boos te worden door de bak.
Ik vind Leonie echt een NICE GIRL (en Wanja zou dit beamen)
Laatst bijgewerkt door ThisRockIza op 31-12-04 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Sonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 22:11

Ik nomineer:

Silvia Schoenmaker
uit Nijega. Als ik zie hoe zij altijd op de wedstrijd bezig is met het welzijn van dieren! Altijd rekening houden met de gesteldheid van het dier op de dag van de wedstrijd. Het paard krijgt nooit de schuld als het mis is gegaan. Fantastisch. Het enthousiasme straalt ook altijd van haar af. Je wordt als het ware opgezweept om zelf het beste uit de combinatie te halen. Maar wel met die restrictie dat het paard daar nooit onder mag lijden!
Een grote pluim! Ga zo door. Ik hoop zeker dat ze wint, want in mijn ogen verdient ze het!!!
OK dan!