Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
westener schreef:Prijsuitreiking Best Gereden Beginner

Elles schreef:westener schreef:Prijsuitreiking Best Gereden Beginner
Hoeveel onderdelen moet je daarvoor gereden hebben?
Doe in ieder geval aan zo veel mogelijk onderdelen mee. Dat is goed voor je ervaring en goed voor ons aantal starts
susan schreef:mag ik ook meedoe ringsteken? lijkt me lachen
ben trouwens tikzenuwachtig dus als ik morgen niet viendeijk doe tegen je aub niet persoonlijk opvatten

Het lag alleen helaas aan mezelf, ik was behoorlijk nerveus (heb op de video gezien dat ik in de pleasure als een plank zo stijf erop zat) en ik rééd hem te weinig.
Het ging niet slecht, tot we in de bocht van de grote rechtercirkel bijna samen op onze plaat gingen
Rinus had daarna wat tijd nodig om zijn benen weer te sorteren en dat ging helaas gepaard met een paar sprongen omhoog en een flinke bok na.... Maar ondanks dat hebben we gewonnen
En de eerste highpoint is ook binnen. Nog 7 te gaan, dus voorlopig zitten we nog wel in de beginners
sorry
) aanschuiven voor een lekker bordje broccoli met hamburger 
OF je onthoudt je patern.... he Bri?
) maar ik vond dat ik het gewoon moest starten als blijk van waardering richting de organisatie. Jammer dat niet meer mensen dat vonden. Want als wij dergelijke onderdelen allemaal nou zo graag willen (die kreten hoor ik ook hier op Bokt toch regelmatig): waar blijven die inschrijvingen dan???? Of blijven we ons er allemaal achter verschuilen dat we er niet aan toe zijn?
en de reining.... }> dat maakt gewoon het slechtste in Mileen los....
gevonden.... De teleurstelling was NOG groter toen ze ook al niet die lekkere bos bloemen op mocht eten bij de allround-uitreiking, maar de brokjes die ze op de wagen kreeg hebben het geloof ik weer goedgemaakt 
) en een strenge maar rechtvaardige judge die ook liet weten WAAROM hij bepaalde beslissingen nam en dat is altijd wel heel leuk vind ik! (Overigens heb ik laatst aan ik geloof dat hij Wiebe Lisse heette, kan dat? ook tips gevraagd na een wedstrijd, en die bleek ook graag bereid om nog even mee te denken. Aanrader dus voor iedereen die wat wil leren van z'n foutjes, kansen en puntjes!)
Gefeliciteerd Henla, hartstikke goed gedaan met Impact!!!
! Afgelopen zaterdag heerlijk gereden. Jammer dat er zo weinig deelnemers waren, maar volgend jaar zijn wij er zeker weer.
.
, rollen, kroelen met zijn vriendinnetjes.