Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cowboyberend schreef:ow vond het niveau helemaal niet zo hoog maar vond de trail wel goed!
de horsemanship was helemaal waardeloos
Citaat:Adem in - Adem uit (pfffffff)-Adem in - Adem uit (pfffffff)Adem in - Adem uit (pfffffff)Adem in - Adem uit (pfffffff)Adem in - Adem uit (pfffffff)Adem in - Adem uit (pfffffff)Adem in - Adem uit (pfffffff)Adem in - Adem uit (pfffffff)Adem in - Adem uit (pfffffff)Adem in - Adem uit (pfffffff)Adem in - Adem uit (pfffffff)Adem in - Adem uit (pfffffff)Adem in - Adem uit (pfffffff)Adem in - Adem uit (pfffffff)Adem in - Adem uit (pfffffff)Adem in - Adem uit (pfffffff)Adem in - Adem uit (pfffffff)Adem in - Adem uit (pfffffff)Adem in - Adem uit (pfffffff)Adem in - Adem uit (pfffffff)Adem in - Adem uit (pfffffff)
Citaat:jij had ook een mooie tinker hoor
Citaat:Ja vond ik ook, maar dat lag ook aan de proef denk ik...
Zie er ook degelijk verschil in : Beginners en beginners...

Citaat:Vond de proef eigenlijk wel meevallen.... Zaten helemaal geen rare dingen in ofzo.. Weet het niet hoor maar ik rij nog niet zo heel lang western en heb ook nog bar weinig wedstrijdervaring maar heb het idee dat er wel een paar westernruiters zijn die wel een een dressuurlesje zouden kunnen gebruiken...... Daarvan heb ik netjes op de letter leren rijden.... Dus kan ook netjes op de pion rijden.....
Is tuurlijk wel een heel foute opmerking......
Weet het, maar is wel waar