Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Maike79 schreef:Dat verschil met aangroei in de sloot is wel gigantisch groot idd... Zo durf ik em denk ik ook wel te springen...
Maike79 schreef:Ik vind deze veel enger. Hier krijg ik nou kippenvel van. Dit is in de Z in Chaam:![]()
L0ve schreef:pickniktafels zijn eigenlijk niet zo moeilijk als ze lijken,
is eigenlijk gewoon een oxer!!!
miss_jumpy schreef:inderdaad, ik zou liever over die picknicktafel springen dan dat iele bankje/hekje erachter. Paarden letten zelf ook altijd fijn op bij wat massievere hindernissen vind ik!
Eventinggek schreef:Ik heb in America in Chatsworth, Georgia, een *** cross mee verkend met een groep ruiters die daar startten. Ik vond de cross alleen al verkennen akelig
Ongeloofelijk die hindernissen! Dat zijn gewoon echt mega hoge en mega brede bakken van hindernissen.
Zelf heb ik afgelopen zondag bij Tuytelaars in Baarle Nassau een training van Fried v Stiphout gehad. Aangezien het terrein van Tuytelaars zelf toch nog n beetje bevroren was zijn we naar het clubterrein vd plaatselijk rijvereninging geweest. Megagaaf!
Als afsluiting vd training hebben we een klein parcoursje gesprongen en daar zat dus ook zo'n flinke steeple haag met een greppel ervoor indaar heb ik echt altijd tegenop gekeken. Maar we sprongen hem zonder enige problemen
Zo zie je maar weer dat t toch meestal bij de ruiter tussen de oren zit