[SGW] SGW Beesd / Mariënwaerdt 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DoretteK

Re: SGW Beesd / Mariënwaerdt 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 17:18

Dat is toch leuk ^^

Ze hebben de uitslagen weer aangepast! Als antwoord op mijn mailtje vanochtend zei ze dat ze per ongeluk de verkeerde had opgestuurd naar de KNHS en op startlijsten had gezet, maar dat is nu beide aangepast.

Ik had vanochtend als gezien dat er nog iemand precies hetzelfde had als ik. Uitgesloten van de cross, maar wel gewoon stijlcijfers en een eindtijd. Diegene staat nu ook wel bij de uitslagen erbij, dus eigenlijk was ik niet 7de, maar 8e :')

streep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 17:37

Vraagje heeft er iemand een foto van mij nummer 47 op hindernis 3. Ze zeggen dat ik daar een volte heb gereden maar ik heb hem in een keer genomen. Denk dat ze me hebben verwisseld met 46.

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 18:15

Dat zwaaien heb ik nog geen tijd voor hoor.

Misschien als ik wat meer ervaring/vertrouwen heb. :P

Meestal mis ik de hele fotograaf.
Heb ook de meeste hindernis jury’s niet gezien. :')

cassini

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 19:04

streep schreef:
Vraagje heeft er iemand een foto van mij nummer 47 op hindernis 3. Ze zeggen dat ik daar een volte heb gereden maar ik heb hem in een keer genomen. Denk dat ze me hebben verwisseld met 46.

Ik was nr 46 en ik heb daar moeten wachten omdat de hindernis stuk was. Toen ik weer kon starten ben ik rechtstreeks aangereden ;)
Wel vreemd dat ze zoiets zeggen. Ik weet dat ze bij de combinatie voor mij niet duidelijk hebben doorgegeven dat hindernis 3 stuk was. Daarom wisten ze bij de start ook niet dat de hindernis stuk was en hebben ze mij gewoon laten starten. Misschien was er ook bij jou een communicatiefout?

@ DoretteK ik vind dat zwaaien zeker leuk! Alleen lukt dat mij zeker niet :')

streep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 19:39

Ik werd tegengehouden in de startbox en kreeg een go toen hij weer oke was. Gelukkig kon ik doorrijden maar dat ze dan zeggen dat ik een weigering heb gehad daar baal ik zo van. Had ik nu maar een helmcamera ofzoiets. Was ook een simpele hindernis

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-17 19:42

Dat is wel zuur zeg, streep...

streep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 19:48

mijn beste cross ever. Dus ik baal als een stekker. Voor de wp moet ik het niet doen maar het voelt niet eerlijk

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 20:27

Dat is echt balen zeg! Ik denk dat je er nu sowieso niet meer zoveel aan kan veranderen.. Maar ik snap echt dat het zuur is :(
Het valt me trouwens wel op dat er veel fouten overal zijn gemaakt... Ik snap dat het allemaal veel werk is en ze pas sgw's organiseren maar vorig jaar vond ik het echt beter!
En de prijzen mogen ze ook wel iets beter maken, of het inschrijfgeld wat lager. Sws nu omdat het zonder dressuur was, ik vond het echt veel :=

corinezomer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 21:15

Zo al een tijdje niks meer op bokt geplaatst.
Gisteren ook mee gereden bij de B paarden. Springen en cross foutloos en een 3e plek :) Ik vond de bodem van de cross nog te doen met kalkoenen maar was natuurlijk niet optimaal.

Weten jullie misschien of er nog meer fotograven waren ?

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 21:25

corinezomer schreef:
Gisteren ook mee gereden bij de B paarden. Springen en cross foutloos en een 3e plek :) Ik vond de bodem van de cross nog te doen met kalkoenen maar was natuurlijk niet optimaal.

Zo, netjes gedaan! Ik weet dat Rick Hooft heeft ook gefotografeerd, ik weet alleen niet precies waar zijn foto's te vinden zijn. Misschien even googlen :)

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-17 21:27

Er was ook een meneer in een rolstoel die foto's maakte bij de dressuur en het springen. Weet iemand wie dat was?

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 21:28

Rick Hooft dus ;)

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-17 21:30

Ah! Haha.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 21:33

corinezomer schreef:

Heb ik dan langs jou gestaan met de prijsuitreiking? *\o/*

Er lagen op de tafels briefjes dat foto's van Rick op myalbum zouden komen, weet alleen niet precies hoe dat werkt :+

Via facebook ben ik op zijn site gekomen: http://www.modelsandhorses.nl/fotos-bestellen/
Dus lijkt me dat ze daar op komen :D

brigitdeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 23:42

Ik heb geen problemen gehad met de bodem! Heb er ook niks van gemerkt!! Het paard waar ik 1e mee ben geworden heeft achter ook geen eens ijzers :o Als er nog iemand foto's heeft van nr 79 en 113 zie ik ze graag *D

corinezomer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 07:44

DoretteK schreef:
Citaat:
Heb ik dan langs jou gestaan met de prijsuitreiking? *\o/*

Ja klopt dat was ik :j

cassini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 08:02

DoretteK schreef:
Dat is echt balen zeg! Ik denk dat je er nu sowieso niet meer zoveel aan kan veranderen.. Maar ik snap echt dat het zuur is :(
Het valt me trouwens wel op dat er veel fouten overal zijn gemaakt... Ik snap dat het allemaal veel werk is en ze pas sgw's organiseren maar vorig jaar vond ik het echt beter!
En de prijzen mogen ze ook wel iets beter maken, of het inschrijfgeld wat lager. Sws nu omdat het zonder dressuur was, ik vond het echt veel :=

Ik vroeg bij het betalen ook of het B nu goedkoper was omdat er geen dressuur bij was en normaal is het alijd goedkoper. Ze keken me daarbij een beetje raar aan.. Ik snap overigens nog steeds niet waarom ze het dressuur bij het B hebben afgelast.

Gefeliciteerd prijswinnaars!

En Streep je moet binnen een half uur als de uitslag bekend wordt gemaakt bezwaar indienen. Volgens mij kun je daarna niets meer aan de uitslag veranderen. Goed om te weten voor de volgende keer ;)

brigitdeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 08:29

cassini schreef:
DoretteK schreef:

Ik vroeg bij het betalen ook of het B nu goedkoper was omdat er geen dressuur bij was en normaal is het alijd goedkoper. Ze keken me daarbij een beetje raar aan.. Ik snap overigens nog steeds niet waarom ze het dressuur bij het B hebben afgelast.

Gefeliciteerd prijswinnaars!

En Streep je moet binnen een half uur als de uitslag bekend wordt gemaakt bezwaar indienen. Volgens mij kun je daarna niets meer aan de uitslag veranderen. Goed om te weten voor de volgende keer ;)

Dat is gedaan omdat als er 120 combinaties door 4 ringen moeten te veel was voor de bodem. Als je dan als een van de laatste moest had je grote kans dat het zwaar en glad zou zijn geweest

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 12:11

Mijn vader had het ook gevraagd, maar ze antwoorden er verder niet op bij het secretariaat :')

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 19:36

Ik snap zowel de ruiter als de organisatie.

Ze hebben er kei veel vrijwilligerswerk in gestoken.

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 17:24

Nog een vraagje.. toen ik finishte was daar een fotograaf (ook voor de laatste hindernissen volgens mij), hebben jullie enig idee wie dat was? (A)

streep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 14:46

was dat niet Lienepien95 van bokt? Die heeft mij foto's gestuurd van de laatste hindernissen.

Lienepien95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 16:18

Nee er stond voor ons iemand anders, wij hebben pas vanaf 45 ofzo.

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 16:27

Lienepien95 schreef:

Heb je ook foto’s van nr 45 en 58 toevallig?

Mies1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 16:37

Lienepien95 schreef:

Heb je nummer 77 toevallig op de foto?:)