Jannepauli schreef:Misschien heeft iemand anders het al opgemerkt (heb niet alle reacties gelezen), maar is het geen optie om je oudje maar een bejaarde-paarden-pension te sturen, of uit te kijken naar iemand die haar een mooie laatste plek gunt als weidevriendin? En dat laatste eventueel met het behoud van je eigenaarsrechten ( en plichten) ?
Lief dat je meedenkt maar Rena heeft hier al haar mooie laatste plek 
Ik ga mijn oude paardje niet "opruimen" ten gunste van een fris jong ding
Ten 1e vind ik dat onfatsoenlijk, ten 2e is verhuizen voor Rena heel heftig want die is enorm sensibel, ten 3e wil ik haar helemaal niet missen
en ten 4e zou ik dan nog met een werkgrage Chrissy zitten waar ik te weinig mee kan doen dus de hoofdreden om een ander baasje voor haar te gaan zoeken los ik daarmee niet op 
Chrissy heeft een veel makkelijker karakter, die vind verhuizen overduidelijk geen ramp zolang ze eten, ruimte, aandacht en andere paarden om haar heen heeft. Die vindt alles interessant en is gewoon heel stabiel 
De handels en dollartekens reacties laat ik even links liggen want daar word ik echt niet goed van
Zonde om energie aan te verspillen, als mensen slecht willen denken moeten ze dat maar lekker doen 
Doel van het topic was om een beetje een beter beeld te krijgen van het budget waar je rekening mee moet houden als je zo'n beestje zou willen kopen en het is fijn dat ik daar wel wat goede reacties op heb gehad.
Ook heeft dit topic me nog wat duidelijker gemaakt wat ik dus NIET wil voor haar: iemand die zegt voor een habbekrats neem ik haar wel mee want hier zal ze het geweldig hebben. Hoe graag wil je exact dit paardje als je er maar een paar stuivers voor over hebt, en je anders liever een ander paardje koopt....dan wil je in je hart dus liever wat anders en dàt is wat ik wil voorkomen 
Nogmaals vooralsnog is er geen sprake van officieel te koop staan. Ik wil eerst alle zaakjes op orde hebben en dan kijken of we gewoon via-via hier in de buurt dat fijne nieuwe baasje kunnen vinden waar ze helemaal op haar plek zal zijn.
Laatst bijgewerkt door pmarena op 10-07-17 08:56, in het totaal 1 keer bewerkt