odilekk schreef:@Annebu, ik kan de link niet openen?
Ow das raar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annebu schreef:maj0 schreef:Denk dat je bevriend moet zijn met haar. Anders zijn de foto's niet te zien. Als ze ze op openbaar zet waarschijnlijk wel
Ik ben geen vrienden met haar... lukt het ook niet als je haar naam intyped en even haar profiel zoekt?
odilekk schreef:Dan kan ik wel een aantal foto's van haar zien, maar niet de foto's van Winterswijk. Alleen album met video's, omslagfoto's en profielfoto's.
Zou jij anders voor mij kunnen kijken of je foto's van mij ziet? Nummer 69 in de B pony's op zaterdag. Bruine pony met knal groene outfit.
Annebu schreef:odilekk schreef:Dan kan ik wel een aantal foto's van haar zien, maar niet de foto's van Winterswijk. Alleen album met video's, omslagfoto's en profielfoto's.
Zou jij anders voor mij kunnen kijken of je foto's van mij ziet? Nummer 69 in de B pony's op zaterdag. Bruine pony met knal groene outfit.
Oww misschien kan ik het zien omdat ik een gemeenschappelijke vriend heb?
Heb voor je gekeken, staat er helaas niet tussen...(ikzelf stond er helaas ook niet tussen...)
margreet4 schreef:Nummer 34 staat er tussen. Nummer 35 ook. 33 weet ik niet. De foto voor nummer 34 kan ik het rugnummer niet van zien. Ik ben ook getagd in het bericht. Was al aan het kijken of ik de foto's openbaar kon zetten maar dat lukt nog niet...