was idd gezellig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

getverderrie. Beterschap!
en toen de cross. Bij 6 twijfelde ik al en na het bericht van Kris gesloten om het alternatief te rijden voordat ik het zelf zou verprutsen. Verder niet op tijd willen rijden omdat die vorige week niet fit was geweest. Maar wat ging die als een tierelier! Mooi meedenken en mij flink gered bij de C sprong van het water (daar gingen we zacht uitgedrukt niet zo netjes overheen). Nog een enkele sprong gemaakt (waaronder die v-berk) waar we niet zo lekker overheen gingen. Maar vooruit. Ik ben dolblij nu we in 1x M+2 zijn!!! En dat in een niet misselijke cross. Wie had dat gedacht 3 jaar geleden.
beterschap voor jou en je paardje
heeel veeel sterkte! 
we mochten dan ook een 3e prijs in ontvangst nemen

amies100 schreef:Gisteren echt veel leuke combinaties gezien!
Helaas zie je ook combinaties voorbij komen die meer aan het schelden zijn op hun paard dan dat je ziet dat ze er plezier in hebben.
Ik kan mij eigen voorstellen dat er spanning is en dat een paard niet altijd doet wat de ruiter wil maar als het dan toch goed gaat op de hindernis dan durf hem ook te belonen.....
Als je daarna dan hoort dat er nog meer fouten gemaakt worden blijf ik mij afvragen of het echt de schuld is van het paard of door de frustratie van de ruiter...
)Kris schreef:Dank je wel moonlight! In eerste instantie had niemand in de gaten dat hij zo open lag. Toen ik naar hem toe liep zag ik ineens bloed uit zijn borst komen en toen kreeg ik toch wel een beetje lichte paniek. Er zijn uiteindelijk bijna 40 hechtingen in gegaan. Zijn rechter achterbeen lag ook open we zijn dus hard gegaan. Lang leve de airjacket!
Goed gereden Calvin!