Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
emmmaaa schreef:Ik heb ook meegereden. Helaas gestrand bij de trakener. Jammer dat sommige mensen een negatieve ervaring hebben opgedaan in Oudkarspel. Ik vond het zelf een super cross het terrein lag er mooi bij en de cross was niet makkelijk maar ook zeker niet veel te moeilijk vond ik. Hindernis 1 is natuurlijk geduurde de dag wel aangepast in hoogte voor de verschillende Klasses. (Voor het M lag de waarschijnlijk ook nog andere dikkere boom op blokken en dat was bij de B paarden niet het geval.) @SBravour neem maar van mij aan dat de parcoursbouwer alleen maar blij is met foutloze combinaties! De hele technical crew bij manege Beukers doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken en een prachtige cross neer te zetten voor ieder niveau!!!! Ik snap dat het telleurstellend is dat je niet voorbij hindernis 1 bent gekomen maar waarschijnlijk als je goed oefent zal het volgend jaar een stuk makkelijker voor je zijn

maximiliano schreef:Ik vond het ook alleen maar een super ervaring! Je weet zo wel waar je staat.
Klopt hoor Emma. Zaterdag in de M stond hindernis 1, de dikke boom op meerdere blokken. Voor de L waren er al blokken uitgehaald.
Ik was mega zenuwachtig, pas na het springen werd ik een beetje rustig
Na de dressuur (215) en het springen (foutloos) gingen we ruim aan de leiding in het L ring 6. Helaas in de cross kreeg ik hem absoluut niet bij de tweede waterbak
Ik denk dat hij het spannend heeft gevonden dat er zoveel mensen zaten of iets dergelijks, we waren namelijk nog niet eens in de buurt van de hindernissen. Hij kon alleen nog maar omhoog en omdraaien en was volledig in paniek. Uiteindelijk maar gemeld dat ik niet verder reed en langzamerhand kon ik hem die kant op krijgen. Nog even door het water gestapt waar hij zonder twijfel in liep. Verder liep hij top, moeilijke lijntjes geen probleem, eerste water zo erin en eruit.. In Markelo flikte hij me dit kunstje helaas ook al, maar toen kreeg ik hem uiteindelijk weer aan de loop. Dus ik baal als een stekker! IrisDH schreef:Oudkarspel was echt een mooie cross met een aantal uitdagingenIk was mega zenuwachtig, pas na het springen werd ik een beetje rustig
Na de dressuur (215) en het springen (foutloos) gingen we ruim aan de leiding in het L ring 6. Helaas in de cross kreeg ik hem absoluut niet bij de tweede waterbak
Ik denk dat hij het spannend heeft gevonden dat er zoveel mensen zaten of iets dergelijks, we waren namelijk nog niet eens in de buurt van de hindernissen. Hij kon alleen nog maar omhoog en omdraaien en was volledig in paniek. Uiteindelijk maar gemeld dat ik niet verder reed en langzamerhand kon ik hem die kant op krijgen. Nog even door het water gestapt waar hij zonder twijfel in liep. Verder liep hij top, moeilijke lijntjes geen probleem, eerste water zo erin en eruit.. In Markelo flikte hij me dit kunstje helaas ook al, maar toen kreeg ik hem uiteindelijk weer aan de loop. Dus ik baal als een stekker!
Hier alleen een langsloper op de grote-hoefijzer-hindernis (
) Zou volgend jaar graag weer heen willen
Cioccolato schreef:Alle foto's van Oudkarspel staan nu online op onze webpaginaDe foto's van zaterdag staan op EventingPhoto. Alleen doet de site het bij mij niet meer
ramaskri schreef:Cioccolato schreef:Alle foto's van Oudkarspel staan nu online op onze webpaginaDe foto's van zaterdag staan op EventingPhoto. Alleen doet de site het bij mij niet meer![]()
Gisteren hebben we even probleem gehad, maar nu is de site weer bereikbaar
lora22 schreef:Hoi!
Ik ben zaterdag geweest om te fotograveren, tussen half 2 en kwart over 5. Misschien kunnen de mensen die zaterdag gestart zijn hun nummers even door geven, dan kan ik kijken of ik foto's heb en die naar je door sturen.

daarmee geëindigd op een 2e plaats van Nh, dus reserve kampioen. Op naar het Nk. Ik vond de cross wel mee vallen hoe pittig. Er stond nu tenminste gewoon een knappe L cross. 
Vanky schreef:Helaas niet iedereen op de foto kunnen zetten, maar hoop toch nog een paar Bokkers blij te kunnen maken
http://fenomeenfotografie.weebly.com/agenda.html