odD_Fotos schreef:
Hè wat jammer, ik sta er precies niet op:( had graag zo een reeks gehad van hindernis 7, heel gaaf om zo meerdere momenten van 1 sprong te hebben. Ik ging zeker te snel;)(300)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

CalvinenGino schreef:Ik zie dat veel mensen echt genoten hebben
Super, genieten was het ook, super weer dus wat wil je nog meer.
Hier voor het eerste Nederlandse M gestart (wel al 3 keer belgische L), en hoe!!
4e na de dressuur met maar 1 puntje verschil met nr 2 en 3..
Springen hebben we heel hard aan gewerkt, en ging ook echt voor het eerst heel fijn, hij was heel voorzichtig en deed extra zijn best, foutloos met maar 1 tijdfoutje
Crossen, was weer subliem, hij liet zich super sturen en terugpakken en het accelereren is natuurlijk nooit een probleem.
Uiteindelijk mooi binnen de tijd (1sec voor de optimale).
Goed genoeg voor, tot mijn verbazing, een 1ste plek
kikkerdril4 schreef:CalvinenGino schreef:Ik zie dat veel mensen echt genoten hebben
Super, genieten was het ook, super weer dus wat wil je nog meer.
Hier voor het eerste Nederlandse M gestart (wel al 3 keer belgische L), en hoe!!
4e na de dressuur met maar 1 puntje verschil met nr 2 en 3..
Springen hebben we heel hard aan gewerkt, en ging ook echt voor het eerst heel fijn, hij was heel voorzichtig en deed extra zijn best, foutloos met maar 1 tijdfoutje
Crossen, was weer subliem, hij liet zich super sturen en terugpakken en het accelereren is natuurlijk nooit een probleem.
Uiteindelijk mooi binnen de tijd (1sec voor de optimale).
Goed genoeg voor, tot mijn verbazing, een 1ste plek
Wauw super zeg! Dat is nog eens een leuk ''debuut''

CalvinenGino schreef:jammer geen M paarden
Oh Leuk Sambo om je hier te ontmoeten
Mooi vrouwen podium hadden wij