[SGW] SGW Renswoude

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 10:08

Met de internationale was alleen de korte 2 en korte 3 ster de cross afgelast. Kon gelukkig op zondag verreden worden omdat het springen al op vrijdag was geweest. Toen stormde het in juli. Er is altijd iets daar met het weer. We hebben ook wel eens in het veld gezeten toen er een gigantische wolkbreuk kwam, vlak voor de laatste 2 cross onderdelen. Toen is er in een uur tijd zo'n 55 ml regen gevallen :oo en moest de route verlegd. Meestal kunnen ze er wel creatief mee omgaan. Maar nu heeft moeder natuur helaas gewonnen.

Edit: bericht aangepast.

xSanneE_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 12:01

Wij waren ook al daar.. Om 6 uur vertrokken, 2 uur gereisd. Om 7 uur nog startlijsten.nl bekeken, toen stond er nog niks op...

Toch maar een rondje gesprongen en daarna weer naar huis gegaan :+

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 16:15

Echt ontzettend jammer, van wat ik van de foto's heb gezien stond er een erg gave en uitdagende cross voor het L, had zo'n zin om hem te gaan rijden! Balen ook voor de mensen die een heel eind voor niks hebben gereden, en natuurlijk voor de organisatie die zo hard gewerkt heeft om een prachtige cross neer te zetten!

Voor mij een extra domper is dat dit de tweede selectie voor de provincie Utrecht voor het NK zou zijn. Na de eerste wedstrijd stond ik er prima voor. De derde wedstrijd kan ik helaas niet rijden omdat ik dan op vakantie ben en je moet minimaal twee wedstrijden van de drie rijden. Ik had nog een beetje hoop dat ze Ede-Putten dan als derde wedstrijd zouden gaan gebruiken maar dat is een week voor het NK, zal wel niet dus... Geen NK voor ons dit jaar dus...

Sim

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 16:34

Je weet nooit hoe een koe een haas vangt, Martine. Houd hoop voor het NK!

martinev

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 17:42

Haha, das ook weer zo Simone! :)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 17:46

Of er wel of niet een nieuwe datum komt is afwachten. Vraag is om de organisatie niet meer te bellen hierover, en facebook, de website of startlijsten in de gaten te houden.

Franciska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 17:46

Waar kun je eigenlijk vinden welke wedstrijden selectiewedstrijden zijn voor het NK? Ik zit in de regio Gelderland en heb het nog niet gezien eigenlijk. Gelderse mag je zo opgeven toch?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 18:24