dat paarse is stoer!255 dat een ongeluk heeft gehad klaagde over haar rug, nar wat ik gehoord heb is het paard bovenop haar gevallen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat paarse is stoer!reeskees schreef:Voor hindernis 16 werden we stop gezet want de combinatie voor mij was gecrashed ergens bij h 22. Weet iemand hoe het met haar is? Hopelijk valt het mee.
ik schatte dat ook hoor die afstanden. Mijn paard kijkt gelukkig ook goed mee in de cross.
altijd leuk om te horen.
mistid schreef:reeskees schreef:Voor hindernis 16 werden we stop gezet want de combinatie voor mij was gecrashed ergens bij h 22. Weet iemand hoe het met haar is? Hopelijk valt het mee.
Ze heeft een blauw oog, is stijf en weet niets meer van het hele voorval. Verder gaat alles goed. Ik heb samen met iemand van de organisatie het paard naar de keuring gebracht waar hij werd afgekeurd op kreupelheid. Die liep thuis ook gewoon weer goed. Paard was er niet echt van onder de indruk maar had het zand overal zitten.
Goed gedaan Reeskees!
Typicaldutch gefeliciteerd!

. Wat een heerlijke dag. Verschrikkelijk om te horen dat er een ongeluk met een paard is gebeurd. Ik heb hier verder niets van meegekregen.Ils_K schreef:Ja heel erg sneu voor Anne. Zag hoe het paard wel opgehaald met de trailer en zag al dat het goed mis was.
Ik heb de L paarden en M pony;s erop staan.
http://ilsekenterfotografie.weebly.com/ ... enten.html
De M paarden komt van de week
sorry schreef:Ik ben vandaag wezen kijken! Enorm genoten van de mooie sport. Wat een heerlijke dag. Verschrikkelijk om te horen dat er een ongeluk met een paard is gebeurd. Ik heb hier verder niets van meegekregen.
Weet ook iemand hoe de andere fotografen heetten? Mijn hondje is namelijk op de foto gezet, maar ben de naam van de site vergeten (a)
super.. Op naar volgendjaar! Hopelijk zelf ook mee doen dan!