Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) ga ik niet redden qua tijd. Maar ik ga zeker kijken op het wedstrijdterrein.

Een gemiddelde snelheid van 10.1, maar dat was prima met deze temperaturen en rijd een haflinger, dus die zweette als een otter haha

scooby09 schreef:Wat jammer van je B kim zou persoonlijk ook gestopt zijn.
Weet je wat het is geweest?
fijn om te horen 
(van de 43 ruiters) dus een mooie rozet en vooral belangerijk de eerste punten in de pocket dus ik kan trots terug kijken naar mijn eerste offciele klasse I wedstrijd.
(nu volgende keer in de voorbereiding de puntjes op de i en dan komt het helemaal goed.) 
sanowa schreef:Hier ook een tevreden iemand.
Iets rustiger aan gedaan dan dat we van plan waren, en dat werd beloon met een mooie 8e prijs met een gemiddelde van 11.79.
Super trots op m'n blondie
) Vreemd hoe je gevoel je dus best kan bedriegen! Misschien heeft de warmte ook flink meegespeeld 
Elmars_Floor schreef:Als eerste iedereen gefeliciteerd met de behaalde punten en plaatsen.
Ik heb zo geweldig genoten.
Laat ik maar even voorop stellen dat mijn grootste overwinning is dat Azhar de heen als de terug weg netjes de trailer op liep (daar ik in wassenaar nog 4 uur lang voor mijn trailer heb gestaan voordat hij erop wou)
Helaas was ik mijn papier werk vergeten, horloge lag ook nog braaf thuis en een rekenen wonder ben ik niet. Ik had dus geen idee hoe hard ik moest rijden dus heb hem deze keer op gok gereden, iets wat ik de volgende keer dus ook niet meer doe!! Gewoon stom.
Reed in een hempje het was zo lekker weer maar gelukkig werd ik er even op aan gesproken om een tshirt aan te trekken. Ik heb er ook gewoon niet bij stil gestaan was ook zo warm. Maar wel fijn dat ik er even op geattendeerd werd.
Azhar was in zijn eentje toch onrustig, de hele tijd hinikken en opzoek naar andere paarden, maar die waren er niet.. \
Azhar die wou de laatste km nog zo graag.. Moest hem echt inhouden, wel fijn om te weten dat er nog meer in zit en dat die niet uitgeblust is met 20km.
De koeien stonden bij ons op het ruiterpad en op het fietspad stak er een over, heb toen even bij een groepje van 3 aangehaakt want azhar is in dat opzicht een mietje.
De laatste koeling vond Azhar in ene dood eng, terwijl bij het groompunt niks aan de hand was de aansteller. Dus ik dacht chips, laat maar zitten dan want hij werd echt paniekerig. Wel met een hele grote gok gelijk aangeboden. Het moest goed wezen maar door dat laatste momentje wist ik het niet zeker.
Gelukkig zakte zijn hartslag snel en op de valreep toch 60! JIPPIE!!
Ook de nakeuring weer netjes doorstaan!
Ik was nu al zo trots als een pauw, had mijn aller eerste klasseI netjes uit gereden. Maar hoe hard ging ik? Geen idee ben geen rekenwonder. Iedereen probeerde mee te rekenen maar er kwamen steeds verschillende getallen uit. Balen dan maar wachten.
Met de prijsuitreiking toch nog heel verrassend een 10e plaats met gemiddelde van 11.73 terwijl ik nog dacht te hard te gaan(van de 43 ruiters) dus een mooie rozet en vooral belangerijk de eerste punten in de pocket dus ik kan trots terug kijken naar een geslaagde voor het eerst een klasseI wedstrijd.
(nu volgende keer in de voorbereiding de puntjes op de i en dan komt het helemaal goed.)
Corelli schreef:Keurig! Ik heb voor mijn gevoel echt doorgereden en we zaten op een ietwat teleurstellend 10,1 gemiddeld haha
Nou was ons doel om hem goed uit te rijden, met 3 wp en nette waarden naar huis te gaan en tussen de 10 en de 11 gemiddeld te rijden, maar dit viel me toch iets tegen omdat Stoffel voor mijn gevoel telkens over zijn tempo liep (er was een nieuw rijmaatje bij, die toch wel héél interessant was, dus op je eigen tempo blijven lopen was veel minder leuk dan normaal) Vreemd hoe je gevoel je dus best kan bedriegen! Misschien heeft de warmte ook flink meegespeeld

Bedankt voor je toevoeging!
heb ik gelijk weer een gezicht bij een combinatie en een bokker
en azhar vond je haflinger best wel interessant