Hoi allemaal, super leuk om de positieve reacties te lezen en gefeliciteerd met jullie resultaten;-) Ik zelf heb een drukke en leuke dag gehad, heb er enorm veel van geleerd en er zullen veel dingen anders moeten volgend jaar, alle tips en opbouwende kritieken zijn dan ook welkom;-) Voor onze eerste wedstrijd was het een geslaagde dag vonden we zelf, en hopelijk kunnen we gaan groeien en mogen we jullie nog vaak terug zien ook in de hogere klassen:-)
@bouwpakket ik heb het gister ook bij het secretariaat vertelt maar wat een mooi aangeklede cross met veel afwisseling (ook BB) het was echt top geregeld! En kleine dingetjes ach die heb je overal.
Bouwpakket
Geplaatst: 20-10-14 09:19
Uhm dat durf ik niet te zeggen wss sowieso juni maar oktober is de vraag of we een tweede willen doen haha
Hahah Friesam weten we meteen wie je bent, je vindt het zo te zien erg leuk
Volgens mij vindt de pony het van ons ook echt super, zie wel op de foto dat de martingaal wat strak staat is hij toch gegroeid of zo want eerst zat die echt perfect. zou niet raar zijn overigens want hij is ook pas 4 dus zal nog wel even groeien.
IrishDraught
Geplaatst: 20-10-14 10:29
Op alle foto's een bigsmile ja het was echt heel leuk (wist niet dat mijn paard zo fotogeniek was)
hahah ponylief overdrijft een beetje.. Dit kan hij toch met de ogen dicht..
IrishDraught
Geplaatst: 20-10-14 10:55
Mijn paard kan die hindernis ook met de ogen dicht
Leuke pony trouwens
DmNqUe
Geplaatst: 20-10-14 10:56
Bij mij staat nu echt alles online! Vond het erg verwarrend dat de B pony's dezelfde startnummers hadden als de B paarden ( ook 1t/m80/90 ( paarden gingen nog verder door ) . Hierdoor is het ook niet echt lekker in bepaalde mappen neer te zetten dus vandaar dat ik 4 mappen heb gemaakt waarin ik wel heb omschreven welke foto's van welke klasses er in moeten staan.
Mocht je je zelf niet kunnen vinden stuur me A.u.b een bericht want ik heb echt van iedereen foto's gemaakt die voorbij hindernis 3 zijn gekomen ( alleen de allereerste combinatie van de L pony is gemist door de super harde hoosbui , helaas niet gehoord dat ze weer van start waren gegaan en was de eerste zo snel voorbij dat ik de camera niet meer gereed had! )
Dmnq ik kan je prijslijst niet vinden maar dat kan ook aan mij liggen.
awietjewol
Geplaatst: 20-10-14 15:22
Wat een mooie cross was het in Schaijk. Mijn dochter (11 jaar) heeft echt genoten van deze dag, samen met haar D-pony Nikita vd Trippehof hebben ze samen weer vertrouwen gekregen na het debacle in Echt. Nikita was rustig en ging echt super door de cross. Omdat ze wat te hard gingen vlogen ze hindernis 7 voorbij, maar snel omgedraaid en gewoon makkelijk gesprongen. Nu weet Jamie ook dat Nikita het echt wel aanpakt en dat ze haar ook in de cross wat kan opvangen, zonder dat ze meteen gaat steigeren... (soms beetje Nikita's Probleempje) Dressuur 56% , springen 1 pechbalkje ...
Ook een BB rondje gestart met mijn puppypaard, zijn tweede springparcours gelopen en haar eerste cross ooit en ze hebben een lekker foutloos rondje gecrosst. Zijn er nog ergens tijden van de BB cross opgeslagen? Was vergeten mijn horloge aan te zetten dus had geen idee van of ik beetje bij de tijd zat of niet.
Verder erg goed georganiseerd, een leuke en fijne dag gehad. Bodem was top!
INderdaad maximiliano, ze ging wat te snel dus sprong de pony wat te vlak. Nikita springt nog niet zo lang, we zijn haar nu aan het opleiden en hopelijk wordt het een goede spring/cross pony! En ze moeten samen gewoon veel meters gaan maken, dan heb ik er wel alle vertrouwen in!