Ik heb foto's gemaakt van de officiële cross (helaas niet van de oefencross) in Nijeberkoop afgelopen zaterdag (19-10).
De foto's staan op mijn site! www.kirafotografie.weebly.com
Hopelijk zitten er leuke tussen voor jullie

Groetjes!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

In de cross kreeg ik niet echt lekker ritme door alle scherpe bochten en rare wendingen. We waren foutloos, maar niet zo lekker gereden als de vorige crossen. Had voldoende op m'n stijl en een vijfde prijs.
Beetje jammer, ben bang dat ik een nieuwe moet kopen.... Gisteren gelijk terug gegaan om te zoeken maar niets gevonden..
Hilde_ schreef:Helaas wel mijn helmcamera verloren bij het heksenoog omdat ze daar een reuzensprong nam.Beetje jammer, ben bang dat ik een nieuwe moet kopen.... Gisteren gelijk terug gegaan om te zoeken maar niets gevonden..
Springt met gemak over de hindernissen, gek op water en heeeel erg enthousiast 
_l_amanda_l_ schreef:Hilde_ schreef:Helaas wel mijn helmcamera verloren bij het heksenoog omdat ze daar een reuzensprong nam.Beetje jammer, ben bang dat ik een nieuwe moet kopen.... Gisteren gelijk terug gegaan om te zoeken maar niets gevonden..
had jij je setje in "hollandse" kleuren? Met veel oranje en zo? Dan heb ik je nog mèt helmcamera over de dubbele hindernis zien gaan, dacht ik! deze?
mistid schreef:22marf schreef:Voor de start van de cross had de Blitzer nog een Road runner moment omdat er een stoere witte paard over de finish denderde
Sorryzag je nog gaan.
Netjes gedaan!
Hier ook al heel wat mooie foto's binnen. De schimmel wordt op deze manier wel een dure, blijf maar foto's bestellen elke keer
Heb er een leuk filmpje aan overgehouden
mistid schreef:Heb jij hem nog wel terug gevonden Joyce?
Tymbalia schreef:Weet iemand ook welke fotografen er (met in ieder geval de oefencross 60 cm) waren bij hindernis 3 en 14? Heb bij beide een man zien staan fotograferen maar kan nog geen foto's daarvan vinden
BrammetJee schreef:Tymbalia schreef:Weet iemand ook welke fotografen er (met in ieder geval de oefencross 60 cm) waren bij hindernis 3 en 14? Heb bij beide een man zien staan fotograferen maar kan nog geen foto's daarvan vinden
Hoe zag die man bij 3 eruit?
En bij 14 heb kk mail gekregen kwamen aan de praat tijdens parcours lopen maar die mail blijkt niet te kloppen :s