Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
joeluna schreef:Wij stonden gisteren rond een uur of 4 bij de coffin. En toen kwam er zo'n meisje aan, en dat paard zag die sloot volgens mij niet van de coffin (die keek denk ik al vooruit naar de hindernis na het slootje) en toen galoppeerde die zo de sloot in. Dus dat meisje met paard en al half over de kop. Gelukkig rolde dat meisje naast haar paard eraf en niet eronder. kunnen ze die sloot niet duidelijker maken met een grote balk of boomstam ervoor?
) hetismij schreef:joeluna schreef:Wij stonden gisteren rond een uur of 4 bij de coffin. En toen kwam er zo'n meisje aan, en dat paard zag die sloot volgens mij niet van de coffin (die keek denk ik al vooruit naar de hindernis na het slootje) en toen galoppeerde die zo de sloot in. Dus dat meisje met paard en al half over de kop. Gelukkig rolde dat meisje naast haar paard eraf en niet eronder. kunnen ze die sloot niet duidelijker maken met een grote balk of boomstam ervoor?
Ik heb de coffin zelf niet gesprongen, maar vond hem echt wel duidelijk hoor. De balken van de bak waren wit en paarden konden hem bijna niet missen (behalve dit paard dan)

? In ieder geval niet GNS-Fotografie, want deze fotograaf stond bij een andere hindernis.
joeluna schreef:Nee precies, maar ligt het op dat moment aan de ruiter dat het paard de sloot niet ziet of kan die daar niets aan doen?