Daarom let ik bij dit soort crossen enkel op de oefening: zeker omdat het de 1e cross was is ze heet en stuur ik liever een foutloos en veilig parcours dan en netjes parcours waarin ik mijn paard geen vertrouwen geef
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
smurffie schreef:Je foutloos en tijd telde 1 keer, je stijlpunten 2 keer, dit opgeteld kwamen ze tot een eindoordeel.
Daarom let ik bij dit soort crossen enkel op de oefening: zeker omdat het de 1e cross was is ze heet en stuur ik liever een foutloos en veilig parcours dan en netjes parcours waarin ik mijn paard geen vertrouwen geef
.Amber_ schreef:Nee BB is altijd zonder dressuur.
Maar ik bedoelde dat deze indoor niet te vergelijken is met een normale outdoor cross.
. Het is zonder dressuur.
dus is het enkel een kort springparcours om te kijken of je veilig genoeg rijd, dan de DA keuring, daarna de cross in. Na de cross nog een keuring en dan ben je klaar.
Ik ben meer dan tevreden!
smurffie schreef:Kiddokids@als je officieel start moet je inderdaad een dressuurproef lopen. Echter als de BB start (oefen dus) hoef je nog geen dressuur of springpunt te hebbendus is het enkel een kort springparcours om te kijken of je veilig genoeg rijd, dan de DA keuring, daarna de cross in. Na de cross nog een keuring en dan ben je klaar.
Je moet wel bij een vereniging aangesloten zijn om een KNHS lidnummer te hebben.

!smurffie schreef:Ja dat kan zeker, en ook de vlietlanden
Bedenk wel dat het best indrukwekkend is, ik zou aanraden eerst op voorhout een paar oefenencrossje mee te pakken!
De BB kun je altijd starten, mits lid van een KNHS vereniging (dus geen startpas verplichting)