[WN] WN: Asten - Reining Fever

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Willeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 10:00

Ehm geen idee, heb je het aan de omroepster gevraagd, want dan heb je het aan mij gevraagd Lachen

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 10:47

Nee, dat heb ik niet gedaan, ik heb het aan een meisje bij de stallen gevraagd die de dun aan het opzadelen was. Dus jij was omroepster.. nu snap ik meteen het gesprek tussen Adrienne en jou hier in dit topic *LOL*

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 13:05

Gera, ik snap wel meisje je bedoelt (blond haar, zat ook af en toe op de paarden van Rieky, toch?) Ze werkt bij Rieky en Dave heb ik gehoord, ik weet niet of ze hier ook op bokt zit... Weet jij dat toevallig Willeke? Lachen

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 13:10

Misschien dat je Sharon bedoeld (sorrie, ik weet niet of je naam goed schrijf Knipoog )? Die was ook aanwezig in elk geval, ze deed ook mee met de green as grass en werkt bij Rieky.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 13:16

Geen idee, maar het maakt ook niet zoveel uit. Ik vroeg me alleen of of het paard dat ze toen aan het zadelen was die dun was. Er was nogal weinig licht daar bij de stallen (vooral toen het ook nog eens uit ging), dus ik heb geen gouden gloed kunnen zien...
Ik had toch eigenlijk Green as Grass niet moeten missen. Vooral omdat ik daar over drie of vier jaar misschien ook wel tussen rijd..

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 13:17

Dan zal zij het wel zijn ja. Lachen Hoe is het trouwens met je zus gegaan Jolande? En deed jij ook mee?

Willeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 13:36

Sharon leest en huivert wel op bokt, maar schrijft hier niet. En Gera, ik denk niet dat Sharon nog weet welk paard ze toen aan het zadelen was Verward Aan je omschrijving te horen zal het wel It's Dun Time zijn geweest Pling

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 13:42

Willeke schreef:
Gera, ik denk niet dat Sharon nog weet welk paard ze toen aan het zadelen was Verward

Hihi nee, dat denk ik ook niet nee. Je hebt het op zo'n dag zo druk.. ze hebben behoorlijk gereden afgelopen zondag! Ik denk dat je bijna geen moment stil kan zitten Maar het lijkt me wel superleuk werk. Je zult er ongetwijfeld heel veel leren

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 13:46

Ja, en jij staat ook op de film Willeke!! (je stem dan... Tong uitsteken Knipoog )

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 15:35

Toekie schreef:
Dan zal zij het wel zijn ja. Lachen Hoe is het trouwens met je zus gegaan Jolande? En deed jij ook mee?

Nou met mij en Dusty is het redelijk gegaan. Tweede wedstrijd ooit en dit keer geen 0 score.
Wel was het jammer dat het geluid, en dan bedoel ik de muziek, voor wat overlast zorgde.
Of moet ik zeggen het enorme gekraak en geknal als de muziek uitviel Haha!
De eerste dag had ik er niet zo veel last van maar sommigen wel. Toen was ik zo zenuwachtig dat ik blij was dat ik het einde van de proef haalde zonder echt veel dramatische fouten. Dusty was ook iet wat nerveus in een vreemde bak en vond het nodig met de muziek mee te zingen. Hiiiiiiiiiiiiiii hiiiiiiiiiiiiiiiiiiii en dat de hele proef lang

Dag twee ging buiten de enorme zenuwen best goed tot vlak voor de laatste stop, een inmens lawaai kwam uit de luidsprekers en Dusty en ik schrokken ons een hoedje. Ze viel van schrik uit galop en 3 passen verder na de stop werden we opnieuw opgeschrikt door een luid gekraak. Dusty wilde eigenlijk omkeren en de benen nemen maar bleef gelukkig toch nog redelijk bij me. Maar van mijn punten bleef niet veel over 60,5. Toen ik op het blaadje van de jury kon kijken zag ik ze staan 2 x-2 op het laatste stukje Erg jammer geen 5de maar een 11de plek.

Maar ja weer wat geleerd en toch heel tevreden, mijn (onze) Dusty is ondanks alles een kei ! Ook op vreemd terein! Vooral als je bedenkt dat ze mij, 1 brok zenuwen, op haar rug mee draagt. Haha!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 21:07

Hartstikke goed gedaan hoor! OK dan!

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 12:17

Okay Bokkertjes!!
Daar ben ik weer!
Sinds Asten ben ik eigenlijk niet meer op bokt.nl geweest (ja ik Bloos! me diep!) De reden daarvan is simpel: ik wilde mijn foto's afwachten en die heb ik vandaag opgehaald.
Helaas is het fotograferen van paarden in een binnenbak moeilijker dan men soms denkt en ook nu weer blijkt het maar weer. Van de 72 foto's zijn er maar een paar gelukt. (nog meer Bloos! Bloos! Bloos! Bloos! ) Om gek van te worden.
Die foto's die wel gelukt zijn wil ik toch wel effkes met jullie delen.

Als ik erachter kom hoe dat werkt hiero..... Verward

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 12:21

Het lukt niet zo, ik zoek even een andere oplossing.
I'll be back!!

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 12:22

Hey Gera!
Ben jij blond en was jij met een jongen in Asten?
Ik had inderdaad een Canon-ding om mijn nek (CANON RULES!!), 2 staartjes en een pet, en op zondag met een wit hondje en een vriend d'r aan. :-D

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 12:24

gera schreef:
Dat zou handig zijn. Het is altijd een vraag of iemand een bokker is ja of nee. En dan vooral met YSvdB, omdat zij nog geen foto's op bokt had geplaatst. Over een tijdje wordt het wel makkelijker mij te herkennen, want ik wil erg graag een jasje met de naam van mijn paard erop. Maar wanneer ik dat kan laten doen?

Klopt, mijn foto's waren vandaag pas klaar. Mijn rol was nog niet vol en die moest ik nog ff volskieten. Ik zoek nu iets om de foto's online te krijgen.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 12:25

Ik heb je gePBt.

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 10:46

http://community.webshots.com/s/image5/ ... IPe_ph.jpg
http://community.webshots.com/s/image1/ ... bmq_ph.jpg
http://community.webshots.com/s/image1/ ... mer_ph.jpg
http://community.webshots.com/s/image5/ ... IJv_ph.jpg
http://community.webshots.com/s/image5/ ... Vjf_ph.jpg
http://community.webshots.com/s/image1/ ... scn_ph.jpg
http://community.webshots.com/s/image1/ ... Xpi_ph.jpg
Oke, ze staan erop! Zucht wat een klus. Ze zijn niet zo mooi als die Jose Troullioud heeft gemaakt maar ben al blij dat er enkele mijn shoot hebben overleefd. *LOL*

[edit SM] IMG's verwijderd, kijkt makkelijker Lachen

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 10:48

Ze doen het niet! Verdrietig Ik kan ze in ieder geval niet zien. En ik was zo benieuwd! Ik zal de mijne ook eens uploaden trouwens!

Sadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 11:42

Ff met de rechtermuis de properties ophalen en boven in de balk plakken

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 12:43

Gera, misschien herken je me nu (ik kijk dan wel achterkom, maar toch...) ik ben de tweede van rechts, met die camera in m'n hand (tussen Rieky en Ingrid). Lachen

Gabacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 13:04

YSvdB: Ben je een beetje fan van Big Step of is het toevallig dat al deze foto's van Big Step erop staan (alleen de laatste van Peppy)??

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 13:10

Gabacho schreef:
YSvdB: Ben je een beetje fan van Big Step of is het toevallig dat al deze foto's van Big Step erop staan (alleen de laatste van Peppy)??

De rest is mislukt, vandaar...

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 13:46

De eerste doet het wel maar de rest niet, kun je niet beter dat album openbaar maken en die link hier plaatsen Lachen

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 14:00

Ik snap het niet; bij mij doen ze het wel!! Verward

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 16:52

Ik snap het niet; vanmiddag stonden de foto's er in z'n geheel op en nu zie ik alleen de link er naar toe. Als ik er op klik, krijg ik wel de foto's te zien. Verward Verward Verward Verward
Indian Big Step vind ik een kei mooi paard maar toevallig zijn ook de foto's van Peppy allemaal mislukt. Huilen