Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Freggle_Edge schreef:Misted, we hoorde je idd schreeuwen tegen die mensen, je moest 2x brullen voordat ze opzij gingen he? Wij kwamen je net daarvoor namelijk tegen in het bos. Ik was degene die je nog heeft aangemoedigd onderweg.
. mistid schreef:Bonnielau, ik denk dat het om dezelfde mensen gaat idd. Ik was startnummer 45, rond 12 uur in de cross. Ik snap uberhaupt niet waaarom je met 6 man breed gaat lopen terwijl de cross bezig is, want dan moet je zovaak weer uit elkaar. Dit was op een stuk waar de hindernisjury mij eigenlijk nog net niet kon zien, maar ik de mensen al wel ivm een bochtje.
.ponyparadijs schreef:Nou niet alleen kleine kinderen kunnen kinderachtig reageren hoor.
Was zaterdag een dame die na het springen haar paard aanbood bij de veterinair. Daar liep hij kreupel. Ja echt kreupel. Dus moest ze nog een keer lopen. Nog kreupel. Zei ze dat het door zijn springschoenen achter kwam. Maar nadat die af waren was het nog niets beter.
DA heeft haar weg gestuurd en toen ging ze lopen roepen dat zij niets zag en dat ze zo graag wilde starten en dat ze toch niet voor niets zo ver was gereden.
Nou mijn mond viel open zeg!
MargreetW schreef:Mooi Roos, die opmerking zat mij ook erg dwars. Hopelijk veranderd dit kind nog want anders ze nog grote problemen in haar grotemensenleven.
Volgens jaar kom ik je op donderdag ook helpen hoor met de aankleding, als je dat leuk vind tenminste.
MargreetW schreef:ponyparadijs schreef:Nou niet alleen kleine kinderen kunnen kinderachtig reageren hoor.
Was zaterdag een dame die na het springen haar paard aanbood bij de veterinair. Daar liep hij kreupel. Ja echt kreupel. Dus moest ze nog een keer lopen. Nog kreupel. Zei ze dat het door zijn springschoenen achter kwam. Maar nadat die af waren was het nog niets beter.
DA heeft haar weg gestuurd en toen ging ze lopen roepen dat zij niets zag en dat ze zo graag wilde starten en dat ze toch niet voor niets zo ver was gereden.
Nou mijn mond viel open zeg!
Ja, en die hebben we nog een keertje terug laten komen zonder kalkoenen en toen nog viel het kwartje niet.
cillusion schreef:MargreetW schreef:Mooi Roos, die opmerking zat mij ook erg dwars. Hopelijk veranderd dit kind nog want anders ze nog grote problemen in haar grotemensenleven.
Volgens jaar kom ik je op donderdag ook helpen hoor met de aankleding, als je dat leuk vind tenminste.
Ik heb net je pb-tje beantwoord, en bedacht me achteraf dat ik het wel netjes van je vind om per pb te reageren. Maar nu vind ik hier je reactie ook. Wel eerlijk, maar ook echt 'bokt'. Ik denk dat je in het leven niet alles zo letterlijk moet nemen. Ik plaats niet vaak berichten op bokt, houd het meestal zakelijk, vind zo'n reactie dan ook jammer en tekenend voor bokt, op pubernivo. Zegt in mijn ogen meer over de mensen die op mij reageren dan over mijzelf.
Stal Fiore; dank je wel voor de complimenten over onze fijne pony! Jullie combinatie mag er ook zijn, en super gereden hoor voor de 2e cross!
lautje1996 schreef:Volgens mij stond ik.in het begin naast jou met de trailer toen wij in de modder stonden en je moeder mijn paard nog even vasthield zodat ik stiften kon draaien?
Was jij dat?
Hoe ging je cross?
Bij mij ging de cross erg goed, was foutloos en dat voor de eerste keer! Ben ook echt supersuper tevreden, wel heel veel tijdfouten (2 min over de tijd
), maar daar valt altijd aan te werken.
Die vos margreet die nog niet snapte dat ie moest draven bij de DA, waar het de 1e keer voor was