[WN] WN: Den Bosch - Western Experience Brabant hallen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jac

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 09:23

Hahahaha, hahaha, wat een vertoning weer...Ik zag een vent in een gestreepte legging met laarzen eroverheen met rinkelsporen, lang grijs haar, een slappe hoed met een veer en inderdaad, een riem met handdoekje en beker. En een zeeuws meisje, maar dan in het zwart...Natuurlijk, ik respecteer ieders hobby, maar ik kan een licht gegrinnik echt niet onderdrukken...whoehahahahah Haha!
Verder, tja, die ouwe Andre. Nee, hoe graag hij ook mee wilde doen, niet in een demo voor Pleasure. Verward Daar past het niet. Het geeft een vertekenend beeld voor mensen die onwetend op de tribune zitten. Dat ie in de reining mee doet, alla, okee. Wij hebben ons in ieder geval kostelijk vermaakt, Bloos! maar toen wisten we nog niet dat die man al 67 was. Nadien is mijn respect wel gestegen, maar hij had het beter niet kunnen doen.
Het meest genoten heb ik van ouwe Hickory met Rieky! Hoezo is een westernpaard al jong versleten?? OK dan!

yesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 09:50

Echt zo naar dat het al uitverkocht was
een vriend / kennis van ons was heel vroeg gegaan en was verkeerd ingelicht bij de info balie, er werd tegen hem gezegd dat de ticket die je voor 10,- kreeg ook alle shows inbegrepen waren... (hij zou misschien ook voor ons dan extra kopen, omdat wij iets later waren) Eenmaal bij de ingang van de ring werd hem verteld dat dat niet ging werken... eenmaal terug bij de ticket balie...Alles uitverkocht Boos!
terwijl, we keken over het zijltje heen bij de ring en we zagen meer dan de helft aan lege stoeltjes Verward
nee... ik vond het ook errug tegenvallen, winkels kunnen we inderdaad het hele jaar door wel gratis in Haha! en die verschijningen Clown ik heb me inderdaad helemaal rot gelachen... hele families in uniform en allemaal dezelfde hoedjes... MUHAHAHAHA! en dat line dancing... sommigen waren wel heel goed, maar a/d andere kant...wat een ontzettende draken heb ik gezien Clown
naja, als men maar lol heeft, denk ik dan Haha!
(sorry, maar ik ben echt ff in een zeur bui...)

missquarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 10:30

Ja wij hebben ook weer met verbazing rond lopen kijken naar de types die je op zo'n evenement tegen komt.
Hebben jullie die man gezien met die kat op zijn schouder en een Akita Inu (meende ik) naast hem?
Die kat!!! bleef gewoon zitten.... Cheese!
Verder vond ik het erg tegenvallen.
Kleine arena, weinig tibune.
Voor de pleasure maar drie ruiters.

Wij hadden ook geen kaartjes voor de tribune en konden ze dus ook niet meer kopen bij de kassa. Gelukkig waren er veel stalgenoten die nog twee kaartjes overhadden Haha!

Ik was al een paar jaar niet bij de WE geweest maar ik vond het een stuk minder dan een paar jaar terug.

dell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 11:13

weet iemande de resultaten van de open reining,als het kan met scores

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 11:38

Blaze"]
[quote="bubbels schreef:
Willeke; Ik vond op zich dat die man prima reed hoor. Mijn commentaar was in elk geval op die idiote Belg gericht. En xxxmelody; die man in de pleasure reed ook de reining, en dat is de man waar ik het ook over had, echt bespottelijk.

Nu weet ik zeker dat je beoordeling niet klopt Frusty

Want die man die jij prima vond rijden was dus de man die ook in de pleasure reed.DUS in zin 1 rijd hij prima en in zin 2 bespottelijk????

ff voor alle duidelijkheid in de pleasure reden 2 mensen

Andre en Jessie Goossens
[/quote]

Ik ken die namen niet, ik dacht dat ze het over die man met die baard had. Boos! Die vent die zichzelf zo belachelijk maakte in zowel de pleasure als reining vond ik er niet echt uit zien als een 67-jarige.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 11:42

Heb niets gemist zo te lezen....

Na één keer Western Experience was de lol eraf. En is het nu niet in andere handen overgegaan?

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 13:13

ik ben er ook geweest en opzich was het wel leuk, maar niet echt boeiend dat ik er snel nog eens heen zou gaan...

janedoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 13:42

Ook voor mij volgend jaar geen WE meer. Vorig jaar riep ik al dat het de laatste keer was maar NU was het dus ècht de laatste keer.
Toen we aankwamen waren de kaartjes voor het paardenspektakel al op. We hebben toch maar gewone kaartjes gekocht omdat we anders helemaal voor jan*** naar Den Bosch waren gereden. Aan de zijkant van de bak hebben we door een gat in het zeil nog een beetje van de wedstrijd kunnen zien. En het ergste van allemaal....
zeker 1/3 van de zitplaatsen was gewoon leeg!
Waarschijnlijk hebben al die line-dansende nono's bij binnenkomst ook maar meteen een kaartje voor het paardenspektakel erbij gekocht maar hebben ze het zo druk gehad met dansen dat ze geen paard meer hebben gezien.

Solanos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 14:09

Weten die line-dancers dan wat een paard IS????

Sorry, kon het niet laten! Knipoog)))

Biepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 14:29

Nee jammer idd meer nadruk op line-dance (we werden zelf GEK van die muziek overal keihard) dan op het paardengebeuren.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 14:56

ja die muziek daar werd je knetter van!
pff kon het op een gegeven moment echt nie meer horen!
en in het begin zat het het wel vol hoor bij de paarden maar halverwege werd het steeds minder!

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:12

Hallo!

Ik ben zaterdag naar WE geweest. Het was mijn eerste keer en ik vond het geweldig!! Wel wat weinig kraampjes met veel dezelfde spullen.
Het paardenspektakel vond ik het geweldigst van allemaal! Vooral RIEKY !!!!!!!!!! You go girl!! OK dan! Helemaal te gek dat ze haar eigen 'koeien' had meegenomen hahahahhaa *LOL*

De tribune was voor de helft of zo leeg omdat er veel mensen kwamen kijken, rond gingen lopen en daarna weer kwamen kijken. Ikzelf ben tijdens de reining even weg geweest. Bij de tribuneuitgang kreeg je dan je kaartje terug zodat je daarna weer naar binnen kon.

Nee echt geweldig maar dan voor 1 keer. Als het volgend jaar ook zo hetzelfde is ga ik echt niet terug voor die 14 euro per persoon. Dat vind ik het niet waard. Bovendien was 1 miezerig flesje sinas 3,40 euro!!!! Daar heb je gewoon 3 grote flessen voor!! En een bakje kibbeling 5 euro!
Wa da kost tegenwoordig!! Verdrietig

Kortom: Leuk om het voor 1 keer mee te maken.

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 17:09

Heeft iemand uitslagen?
Namen en evt scores, mn reining.
Waren de diverse klassen een beetje goed gevuld?

Freckles

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 17:13

Zondag drie in de pleasure en zes in de reining en dat voor een(aqha)
Het was een echte aanfluiting.
Open reining is gewonnen door Dave Young
en tweede Angelique Ferdinandus drie en vier weet ik niet meer
Vijf was Rieky en zes Bo Karsbergen

xxxmelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 17:56

die man had gewoon mee moeten doen aan barrelracen dan had ie misschien ook nog gewonnen hahahahhahaha.
Maar verder vond ik het wel leuk.
als ik met de plesure had meegedaan met melody had ik ook wel wat gewonnen, hij kreeg ook nog super veel hahahah
geweldig

Pocahontas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:32

ik ben ook zondag geweest,we waren om half tien al daar dus hadden we ook kaartjes van het paardenspektakel..
inderdaad ,de bak veel kleiner ,en maar niet te spreken over de tribune...
we hebben anderhalf uur in de auto gezeten ,er naar toe,en toen van 12 tot 17:oo op die tribune,zonder maar een keer op te staan en te wandelen..
ppfff,heb ook nog mijn staartbeentje gekneusd en het was geen pretje ,zo lang op die kleine stoeltjes!!
ik was bly dat mijn ~buurvrouw~even koffie ging halen,en ik even via haar plaats mijn benen kon strekken..
ben nogal tamelijk een lang persoon,haha.
ik heb wel genoten van alles ,ben bly dat er geen ankie van grunsven enzo is geweest,en dat het echt allemaal in de western bleef!!
we hebben ontzettend moeten lachen met het people cutting,er was een jongen uit het publiek die het toch maar even presteerde om aan de andere kant van de bak te geraken!!!!
en gelukkig hebben we dat ook gefilmd,ik blyf er steeds om lachen!!
de future guys,zoals altyd ,weer geweldig!!
maar of ik volgend jaar ook weer ga!!??
denk het niet,tenzy je ook alleen die kaartjes voor de show kunt krygen,en niet verplicht bent ook nog eens tien euro voor die kraampjes en dat dansgedoe...
maar we hebben in ieder geval lekker een dagje uit gehad,en het leukste van al....,mijn man wil nu ook wel leren paardryden!!!
jippie,joehoe!!
hy vond het toch wel interessant allemaal... *LOL*

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:38

Pocahontas schreef:
,en maar niet te spreken over de tribune...
we hebben anderhalf uur in de auto gezeten ,er naar toe,en toen van 12 tot 17:oo op die tribune,zonder maar een keer op te staan en te wandelen..
ppfff,heb ook nog mijn staartbeentje gekneusd en het was geen pretje ,zo lang op die kleine stoeltjes!!

ik heb gehoord dat ze volgend jaar ligstoelen met parasols, verwarming , mini-bar en video gaan komen i.p.v. tribunes

Pocahontas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:45

whoeoeahahah!!!
dan ben ik er zeker weer by!!!!
ik bedoel maar te zeggen,dat er vorig jaar meer beenruimte was dan nu!!!
en als ik het me goed herinner zat ik vorig jaar ook niet in zo`n klein stoeltje,maar gewoon op bankjes...,maar dan heb je weer geen leuning!!
whoeoehahah,ik weet het...het is nooit goed...,maar dat heeft by ons de pret toch niet gedrukt!!

djangogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 20:59

ja de bak was best klein! en weinig deelnemers Scheve mond dave young was echt goed (nouja ze paardje dan met name Knipoog )
De pleasure heb ik niet gezien we konden per toeval aan kaartjes komen voor het paardenspektakel!! best wel dom dat het zo snel uitverkocht was Scheve mond

Sorrie maar ik vond de barrel echt lomp.. De enige goede was de arabier Haha! die andere 2 vond ik echt dom, ga lekker thuis oefenen zeg ..

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 07:42

hej hej

ik ben afgelopen zondag voor het eerst in mn leven op de western experience geweest dus ik vond het wel leuk maar weet dan ook niet hoe het er voorgaande jaren aan toe ging.

bij de reining zag ik idd de mooie buckskin van dave young weer wat een mooi beesie is dat toch Lachen die heb ik laatst ook al bij hem op stal staan bewonderen Lachen

en tja verder vond ik niet alle ruiters even leuk om naar te kijken ik had mn trainer naast me zitten en hem zo nu en dan eens om zn mening gevraagd en waarom iets wel of niet was Tong uitsteken

verder heb ik ook maar een zadeltje gekocht bij arthur's en heb twee hoeden gehad van kennissen van mij gratis die hadden ze terwijl ik op de we was bij mij thuis afgegooid

de stands had ik er meer van verwacht als dat er waren en ook anders opgezet als dat het was. maar verder wel een leuke dag gehad

groetjes fabske

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 10:20

Citaat:
ik heb gehoord dat ze volgend jaar ligstoelen met parasols, verwarming , mini-bar en video gaan komen i.p.v. tribunes

Volgende WE is dus in de Beets Haha!

he he eindelijk eens iets dichtbij Tong uitsteken

Nou zo te lezen heb ik dus niks gemist.

K@rin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:45

Nou zo te horen heb ik niks gemist. Maar zou het misschien niet beter zijn om de voorgaande reacties ook naar de website van de WE te sturen (indien er een email adres opstaat), misschien dat er dan volgend jaar wat meer aan de western ruiters gedacht wordt en wat minder aan de linedancers (want daar verdienen ze toch ook niet veel aan, die brengen altijd hun hele koelkast mee, zetten oma als bewaking van de tassen op een bankje, en komen dan de dansvloer niet meer af).

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:53

K@rin schreef:
Nou zo te horen heb ik niks gemist. Maar zou het misschien niet beter zijn om de voorgaande reacties ook naar de website van de WE te sturen (indien er een email adres opstaat), misschien dat er dan volgend jaar wat meer aan de western ruiters gedacht wordt en wat minder aan de linedancers (want daar verdienen ze toch ook niet veel aan, die brengen altijd hun hele koelkast mee, zetten oma als bewaking van de tassen op een bankje, en komen dan de dansvloer niet meer af).

OK dan! Prachtig OK dan!
Ik ben 2 jaar geleden geweest en voor mij was het ook eens maar nooit weer. Ben blij dat ik dus niks gemist heb Haha!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 04:12

Ik ben zelf in 1996 geweest en ik heb toen enorm genoten. De dag werd afgesloten door een man met een zwart paard met rood (of was het blauw) in de manen en staart. Was hij er dit jaar ook? En zo ja, weet iemand wie het was?

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 08:41

Guinevere schreef:
Ik ben zelf in 1996 geweest en ik heb toen enorm genoten. De dag werd afgesloten door een man met een zwart paard met rood (of was het blauw) in de manen en staart. Was hij er dit jaar ook? En zo ja, weet iemand wie het was?

Patrick van Coninxlooy op genesis number five(het was rood en blauw Cool )