[SGW] SGW Vinkega - Nabesprekingstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Re: SGW Vinkega - Nabesprekingstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:59

haha nee hij is wel stoer, beat spring goed, maar die tafel lijkt zo zo klein :+

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 12:02

Evony schreef:
Wat zijn je doelen eigenlijk met deze bianca?
Leuk filmpje, al vind ik bull mooier in techniek haha!

Bull was absoluut beter dan deze in dressuur en springen.. :j , daar gaat die Bonte nooit aan tippen aan Bull zijn techniek en vermogen en wijze van lopen in dressuur, maar als je all round gaat kijken heeft deze de Bonte wel het hart, maar een feit is wel dat de Bonte een keer een balk eraf trappen niet zo nauw neemt. Als ze de hindernissen in de cross raakt is het niet zo ernstig. Met Bull stond ik vorig jaar op het NK 6e na dress en spr, maar ik verloor alles in de cross en eindigde ergens voorbij het midden en zo ging dat elke keer.

Ik heb eigenlijk geen doel, zodra het mij lukt om 10 punten te hebben... :o kijk ik even of ik M kan en wil starten. Ik heb een beetje de pech dat ik in juli en aug maar 1 cross kan rijden of ik moet naar Belgie maar die tellen geloof ik niet eens mee in Wp's, daarna heb ik Hattem al meteen als laatste cross omdat ik daarna 4 weken weg ben. Dan is het einde cross seizoen. En helaas moet ik dus weer 4 wp's opnieuw rijden.... :P (mijn stand had nu 6 kunnen zijn, maar door de fout in C'ray nu weer op 2) tenzij de KNS het fout gaat invoeren dat zou mooi zijn, maar dat zijn toch meteen 2 crossen die je moet hebben.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 12:06

deze heeft idd een groot hart en de snelheid!
Komt vast goed in het M ;)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 13:01

Leuke foto Evony. Hij lijkt zo inderdaad iets minder dik dan dat ie in het echt was, maar het lijkt echt geen BB hindernisje hoor :P

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 14:12

Evony schreef:
Wat zijn je doelen eigenlijk met deze bianca?
Leuk filmpje, al vind ik bull mooier in techniek haha!

Heb ook nog een filmpje van die van mij, zal even uploaden vanavond.

ik schaam ( ;) ) me alleen een beetje voor deze foto; heb haast het idee dat ik de Bb gereden heb ofzo haha. Terwijl die tafel toch niet klein of smal was.

[ Afbeelding ]

He jullie stonden naast ons geparkeerd zeker? :) Is je hoofdpijn/onstekingen alweer over? Ik vind het ook een mooie foto hoor!

roosjeolga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 15:03

Watapatja schreef:
leuke foto's <3

roosjeolga : heb je een linkje?

nee, heb ze op me bb staan nog, maar zet ze der straks erop, maar in iedergeval, 1 nummer weet ik wel dat is van 192, en de rest weet ik niet echt ;)

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 17:03

filmpjes tijd *\o/*

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 17:14

mistid schreef:
Toch is er in Vinkega iemand uitgehaald omdat ze er te lang over deed. Het staat mij ook bij dat je een maximale tijd hebt maar ik zie het nergens staan.

Er is inderdaad iemand uit de cross gehaald, maar op de omroep konden wij volgen dat die al bijna een half uur onder weg was.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 17:20

Marije: ja dat was ik :D Hmm het gaat zolang ik m'n medicijnen neem haha!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 17:30

Lithya schreef:
mistid schreef:
Toch is er in Vinkega iemand uitgehaald omdat ze er te lang over deed. Het staat mij ook bij dat je een maximale tijd hebt maar ik zie het nergens staan.

Er is inderdaad iemand uit de cross gehaald, maar op de omroep konden wij volgen dat die al bijna een half uur onder weg was.

>;) dat is ook niet normaal

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 17:31

Watapatja @ leuke cap film, welke camera heb jij ?? ik heb nl de poseidon 720 HD die bevalt niet, is te zwaar op mijn hoofd, mag ook via PB !! wil eigenlijk ook wel weer eens Crossen gaan filmen.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 17:35

Helemaal vergeten te reageren op watapatja, filmpje is weer erg leuk! Vind wel grappig om te zien dat jij zo vanaf de film te zien best vaak een binnenbocht pakt terwijl ik hele strakke lijnen ging rijden om er mooi recht voor te komen

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 17:43

bvw schreef:
Helemaal vergeten te reageren op watapatja, filmpje is weer erg leuk! Vind wel grappig om te zien dat jij zo vanaf de film te zien best vaak een binnenbocht pakt terwijl ik hele strakke lijnen ging rijden om er mooi recht voor te komen

hahah okee, rij niet bewust binnen door :P en kom eigenlijk altijd wel mooi voor de sprong, scheelt dat hij wel recht trekt op de sprong :D

rij je bewust strakke lijnen?

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 17:43

bianca1980 schreef:
Watapatja @ leuke cap film, welke camera heb jij ?? ik heb nl de poseidon 720 HD die bevalt niet, is te zwaar op mijn hoofd, mag ook via PB !! wil eigenlijk ook wel weer eens Crossen gaan filmen.

je hebt pb :Y)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 17:46

Ja ik heb op sommige sprongen echt bewuste lijnen gereden, daarom viel het me op dat jij andere lijnen pakte. Bij het water zorgde ik ervoor dat ik goed rechts reed op het pad en dan mooi in een rechte lijn aan kon rijden richting het water in praktijk ging het anders... en ook dat bankje bij de vijver pakte ik echt vanaf de bosjes zodat ik niet recht op het water af zou rijden.

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 17:52

bvw schreef:
Ja ik heb op sommige sprongen echt bewuste lijnen gereden, daarom viel het me op dat jij andere lijnen pakte. Bij het water zorgde ik ervoor dat ik goed rechts reed op het pad en dan mooi in een rechte lijn aan kon rijden richting het water in praktijk ging het anders... en ook dat bankje bij de vijver pakte ik echt vanaf de bosjes zodat ik niet recht op het water af zou rijden.

heb het even terug gekeken :P
soms rijd ik zulke lijnen idd wel zo aan net als jij maar vond het bij het water niet echt een voordeel omdat die hindernis erna niet mooi in 1 lijn stond en idem bij het water
bij hindernis 4? de dubbel heb ik wel een mooie lijn aangereden door het eerste land in te gaan ipv het 2e wat ook veel ruiters deden dat vond ik minder mooie aanrijd weg ;)

die van jou was niet zo lief op het water?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 18:13

frits deed gewoon dom en wiso vond het gewoon nog wat spannend

waren er ruiters die bij vier via het tweede stukje gingen? Dat was toch heel onlogisch aanrijden

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 18:16

bvw schreef:
frits deed gewoon dom en wiso vond het gewoon nog wat spannend

waren er ruiters die bij vier via het tweede stukje gingen? Dat was toch heel onlogisch aanrijden

Ja waren echt mensen...

zag een foto dat je bij wiso voor het zadel zat stopte ze vuil :+

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 18:26

nee viel best mee, ik had meer op mijn kont moeten blijven zitten dan was ik vast niet zo ver door geschoten ;)

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 20:49

Rox, super leuk stukje over jou en nitro op 1pknoord.nl!!

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 20:54

@ watapatja haha gelukkig wist ik wel wie jij was ;)

bedankt voor de foto's :D

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 06:50

De uitslagen staan erop!!! :)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 08:24

Leuk stukje inderdaad! Alleen laatste zin 2 fouten. Nito vid het niet leuk als je hem haar noemt ;) en ik heet geen groenendal >;)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 08:35

Het gaat om het idee Rox ;)

Ik ben benieuwd wat ze met mijn uitslag doen. Frits en ik zijn gewoon gefinisht maar hebben helemaal geen tijd. Als de knhs mij maar niet -2 geeft

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 09:05

onee wat balen bvw.... :\