Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Evony schreef:Wat zijn je doelen eigenlijk met deze bianca?
Leuk filmpje, al vind ik bull mooier in techniek haha!
, daar gaat die Bonte nooit aan tippen aan Bull zijn techniek en vermogen en wijze van lopen in dressuur, maar als je all round gaat kijken heeft deze de Bonte wel het hart, maar een feit is wel dat de Bonte een keer een balk eraf trappen niet zo nauw neemt. Als ze de hindernissen in de cross raakt is het niet zo ernstig. Met Bull stond ik vorig jaar op het NK 6e na dress en spr, maar ik verloor alles in de cross en eindigde ergens voorbij het midden en zo ging dat elke keer.
kijk ik even of ik M kan en wil starten. Ik heb een beetje de pech dat ik in juli en aug maar 1 cross kan rijden of ik moet naar Belgie maar die tellen geloof ik niet eens mee in Wp's, daarna heb ik Hattem al meteen als laatste cross omdat ik daarna 4 weken weg ben. Dan is het einde cross seizoen. En helaas moet ik dus weer 4 wp's opnieuw rijden....
(mijn stand had nu 6 kunnen zijn, maar door de fout in C'ray nu weer op 2) tenzij de KNS het fout gaat invoeren dat zou mooi zijn, maar dat zijn toch meteen 2 crossen die je moet hebben.
Evony schreef:Wat zijn je doelen eigenlijk met deze bianca?
Leuk filmpje, al vind ik bull mooier in techniek haha!
Heb ook nog een filmpje van die van mij, zal even uploaden vanavond.
ik schaam () me alleen een beetje voor deze foto; heb haast het idee dat ik de Bb gereden heb ofzo haha. Terwijl die tafel toch niet klein of smal was.
[ Afbeelding ]
Is je hoofdpijn/onstekingen alweer over? Ik vind het ook een mooie foto hoor!
Hmm het gaat zolang ik m'n medicijnen neem haha! Lithya schreef:mistid schreef:Toch is er in Vinkega iemand uitgehaald omdat ze er te lang over deed. Het staat mij ook bij dat je een maximale tijd hebt maar ik zie het nergens staan.
Er is inderdaad iemand uit de cross gehaald, maar op de omroep konden wij volgen dat die al bijna een half uur onder weg was.
dat is ook niet normaal bvw schreef:Helemaal vergeten te reageren op watapatja, filmpje is weer erg leuk! Vind wel grappig om te zien dat jij zo vanaf de film te zien best vaak een binnenbocht pakt terwijl ik hele strakke lijnen ging rijden om er mooi recht voor te komen
en kom eigenlijk altijd wel mooi voor de sprong, scheelt dat hij wel recht trekt op de sprong
bvw schreef:Ja ik heb op sommige sprongen echt bewuste lijnen gereden, daarom viel het me op dat jij andere lijnen pakte. Bij het water zorgde ik ervoor dat ik goed rechts reed op het pad en dan mooi in een rechte lijn aan kon rijden richting het water in praktijk ging het anders... en ook dat bankje bij de vijver pakte ik echt vanaf de bosjes zodat ik niet recht op het water af zou rijden.